أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۴۹۸۸
زمان انتشار: ۱۴:۲۳     ۲۹ فروردين ۱۳۹۸
نماینده مردم شاهین‌شهر خطاب به وزیر صنعت گفت: آقای وزیر بی‌تفاوتی و عدم اراده جدی شما در رفع مشکلات مردم بیشتر از گرانی و تورم لگام‌گسیخته مردم را اذیت می‌کند.
به گزارش پایگاه 598، حسینعلی حاجی‌دلیگانی در تذکری به وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: آقای وزیر بی‌تفاوتی و عدم اراده جدی شما در رفع مشکلات مردم بیشتر از گرانی و تورم لگام‌گسیخته مردم را اذیت می‌کند، صرفاً تماشاگر نباشید؟

بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین مشکلات معیشتی مردم اموری است که دقیقاً رفع و ساماندهی آن وظیفه مسلم قانونی جنابعالی و وزارت متبوعتان است. قطعاً برای حل این مشکلات باید برنامه داشت، عمل و تدبیر کرد. ظاهراً تنها نسخه تجویزی وزارتخانه نظاره‌گری و رها کردن بازار است، ضمن توجه جنابعالی به وظایف قانونی بررسی و مطالعه وعده‌هایی را که به مجلس دادید، یادآور می‌گردم.
 
منبع:روزنامه جوان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها