يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۵۰۲۱
زمان انتشار: ۱۹:۵۵     ۳۰ فروردين ۱۳۹۸
تیم فوتبال استقلال که فصل گذشته کم اخراج ترین تیم لیگ برتر بود، در این فصل یکی از پراخراج ترین تیم‌های این مسابقات است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، امید نورافکن هافبک میانی آبی پوشان در دقایق تلف شده دیدار تیمش مقابل ماشین سازی با دریافت دومین کارت زرد از بازی اخراج شد تا پنجمین بازیکن اخراجی استقلال در این فصل باشد. پیش از نورافکن بازیکنان دیگری از جمله صیادمنش، دانشگر، زکی پور و آقایی از داوران کارت قرمز دریافت کرده بودند.

تیم استقلال فصل گذشته کم‌ترین کارت قرمز را گرفت. آبی پوشان فصل پیش تنها یک بار و آن هم در آخرین هفته از لیگ برتر با کارت قرمز داوران مواجه شدند تا از این نظر رکورد جالبی از خود به جای بگذارند. داریوش شجاعیان تنها بازیکن اخراجی آبی‌ها در فصل گذشته بود.

هرچند در این فصل رکورد بیشترین اخراج در اختیار بازیکنان استقلال خوزستان با ۸ کارت قرمز است و ذوب آهن هم با ۶ اخراج در رده دوم قرار دارد، اما استقلال تهران به همراه فولاد با ۵ اخراج در رده سومین تیم‌های پر اخراج این فصل هستند.

آبی پوشان به جز این ۵ کارت قرمز، ۴۸ بار هم از داوران کارت زرد گرفته‌اند تا پس از نفت مسجد سلیمان با ۵۸ و فولاد با ۵۳ کارت زرد، سومین تیم پر اخطار فصل باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها