أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۵۳۶۹
زمان انتشار: ۱۸:۴۸     ۰۸ فروردين ۱۳۹۸
ابراز همدردی کارکنان بیمه حکمت با مردم سیل زده برخی استان‌های کشور
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی بیمه حکمت، حادثه ناگوار و دلخراش و جاری شدن سیل در برخی استان‌های کشور از جمله گلستان وشیراز که موجب خسارات و زیان‌های فراوانی در این استانها شده، تالم و تاثر فراوان مردم ایران اسلامی را به وجود آورده است.
شرکت بیمه حکمت ضمن ابراز تاسف از حادثه سیل اخیر و عرض تسلیت به تمامی داغدیدگان این حادثه آمادگی خود را برای ارائه خدمات بیمه‌ای اعلام می دارد.
گفتنی است، طی دستور دکتر غلامحسین چایچی مدیرعامل بیمه حکمت، تمامی شعب در سراسر کشور موظف هستند با توجه به شرایط بوجود آمده تمهیدات لازم را برای ارائه خدمت رسانی به مردم عزیزمان با قید فوریت در این ایام در دستور کار خود قرار دهند.
همچنین شعب گرگان و شیراز جهت کاهش آلام خسارت دیدگان بدون وقفه نسبت به تشکیل پرونده، ارزیابی و پرداخت خسارات حادثه دیدگان احتمالی اقدام نمایند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها