أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۵۶۰۶
زمان انتشار: ۱۱:۰۵     ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:
نادر قاضی‌پور گفت: نان یکی از مهمترین اقلام سفره غذایی خانوارهای متوسط و ضعیف جامعه است که افزایش آن می‌تواند منجر به بروز مشکلاتی برای مردم شود ضمن اینکه افزایش همزمان نان و بنزین می‌تواند تبعات زیادی برای جامعه داشته باشد.

به گزارش سرویس خانه ملت پایگاه 598، نادر قاضی‌پور عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به اقدام غیرقانونی برخی نانوایان در گران گردن قیمت گفت: باید فرمانداران،‌استانداران و بخشداران با این اقدام غیرقانونی برخورد کنند ضمن اینکه اتحادیه نانوایان هم نظارت‌های خود را افزایش داده و مانع تخلف زیرمجموعه خود شود.

وی افزود:‌متاسفانه گرانی برخی اجناس حاکی از آن است که دولت وضعیت کشور را رها کرده و اقتصاد در دست دلالان است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح  کرد: بارها از دولت خواسته‌ایم با توجه به وضعیت بازار و در پیش بودن ماه رمضان گوشت قرمز و مرغ، لبنیات، برنج، روغن، نان در سراسر کشور قیمتی واحد داشته باشند و مردم سهمیه خود را دانسته و بر این اساس خریداری کنند.

قاضی‌پور گفت: دولت باید با جدیت بیشتری به بازار نظارت کنند ضمن اینکه نهادهای نظارتی چرا وظایف خود را انجام نمی‌دهند؟

وی افزود: در هفته آینده تذکرات جدی به وزیر کشور، وزیر صمت و وزیر جهاد کشاورزی و اقتصاد خواهم داد چرا که آنها مسئول کنترل بخش‌های مختلف کشور هستند و باید پاسخگوی نمایندگان باشند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:‌نان یکی از مهمترین اقلام سفره غذایی خانوارهای متوسط و ضعیف جامعه است که افزایش آن می‌تواند منجر به بروز مشکلاتی برای مردم شود ضمن اینکه افزایش نان و بنزین می‌تواند تبعات زیادی برای جامعه داشته باشد.

قاضی‌پور گفت: بهتر است دولت با اقدامات پیش دستانه قبل از آنکه نان در ماه‌های آتی گران شود یارانه آن را به نانوایان پرداخت کند و در حقیقت مانع از فشار بیشتر به مردم مستضعف شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها