يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۷۳۸۰
زمان انتشار: ۱۰:۰۹     ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
در مرحله پایانی مسابقات دوو میدانی جایزه بزرگ آسیا نمایندگان ایران به یک مدال طلا و دو مقام چهارمی رسیدند.
به گزارش پایگاه 598، در مرحله پایانی مسابقات دو و میدانی جایزه بزرگ آسیا که عصر امروز (جمعه) ۱۷ خرداد ماه در چونگ کینگ چین برگزار شد نمایندگان دوومیدانی ایران به یک مدال طلا و دو مقام چهارمی دست یافتند.
 
به گزارش 598 به نقل از فدراسیون دو و میدانی،در ماده ۸۰۰ متر امیر مرادی دونده شایسته دوومیدانی ایران با رکورد ۱:۴۹.۹۹ دقیقه اول شد و با رفتن رو سکوی نخست این رقابت، جایزه یک هزار و پانصد دلاری را هم گرفت. وی در مرحله نخست که روز سه شنبه برگزار شد با زمان ۱:۴۹.۴۹ دقیقه به عنوان نخست رسیده بود. مرادی با کسب دومین مدال طلای خود در ماده ۸۰۰ متر این مسابقات سه هزار دلار جایزه کسب کرد.
 
قهرمانی امیر مرادی در جایزه بزرگ آسیا
عبدالرحیم در زاده دیگر نماینده ایران در ماده ۸۰۰ متر باز هم به مقام چهارمی رسید. درزاده که در مرحله نخست با زمان ۱:۵۱.۴۵ دقیقه چهارم شده بود در مرحله پایانی نیز با ثبت زمان ۱:۵۳.۲۱ دقیقه به همین مقام دست یافت.
 
شاهین مهردلان پرتابگر وزنه دو و میدانی ایران در رقابت با رقبای خود با پرتابی به طول ۱۸.۳۵ متر سکوی این مسابقات را از دست داد و به عنوان چهارمی بسنده کرد. مهردلان در دور نخست این مسابقات با رکورد قابل قبول ۱۹.۰۹ متر سوم شد و جایزه پانصد دلاری نیز کسب کرد.
منبع: ورزش 3
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها