يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۷۸۲۸
زمان انتشار: ۱۰:۳۳     ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
قائم مقام پزشکی قانونی کشور از اخذ مجوز جذب 120 نفر نیروی مورد نیاز این رشته در قالب استخدام آزمونی خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، عبدالرزاق برزگر در سمنان گفت : به منظور تامین نیروی مورد نیاز و جبران کمبود های فوری نیروی انسانی ، علاوه بر جذب 600 نفر در سال های گذشته، یک مجوز بکارگیری از طریق برگزاری آزمون برای 120 نفر اخذ شده که در حال طی مراحل قانونی و اداری برای اجرایی شدن است.

برزگر افزود : این آزمون تا پایان سال و یا اوایل سال آینده برگزار می شود.

وی گفت: تمهیدات و همکاری های مطلوبی بین قوه قضائیه، دولت و مجلس برای تامین نیروی انسانی متخصص پزشکی قانونی شکل گرفته است، ولی بعلت جذاب نبودن این رشته دانشگاهی، نیاز به تسهیلات شغلی بیشتر داریم تا جوانان برای تحصیل به این رشته نیز روی بیاورند.

اداره کل پزشکی قانونی خراسان جنوبی جهت تکمیل کادر تخصصی خود در سالن تشریح و آزمایشگاه قصد بکارگیری نیروی طرح تعهد خدمت پیراپزشکی را دارد.

شرایط: آقا و بومی استان

متقاضیان میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به اداره کل پزشکی قانونی خراسان جنوبی واقع در سایت اداری مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۲۴۰۰۰۲۳ داخلی ۱۳۵ تماس حاصل نمایند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها