أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۵۸۶۴۲
زمان انتشار: ۱۱:۵۶     ۱۸ تير ۱۳۹۸
قیمت های جدید میوه در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران منتشر شده که نسبت به هفته های گذشته کاهش خوبی دارد اما هنوز مغازه داران برای کاهش قیمت مقاومت می کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، امروز قیمت ۵۴ قلم محصولات کشاورزی برای عمده فروشی در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران برای بازه زمانی ۱۷ تا ۱۹ تیر تعیین شد.

آنطور که در سند توافق قید شده است: این قیمت‌ها بر اساس استعلام روزانه از بارفروشان معتمد میدان مرکزی میوه و تره بار تهران و اعمال نظر کارشناسان اتحادیه بارفروشان و اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران کشف شده و به تایید مسئول واحد بازرسی و نظارت اصناف میدان مرکزی میوه و تره بار تهران رسیده است.

بارفروشان می‌توانند برای دریافت کشف قیمت با استعلام از اتحادیه متبوع از طریق تلفن های ۵۵۰ ۲۹ ۲۶۸ اتحادیه بارفروشان و ۵۵۰ ۲۹ ۵۰۹ بازرسی و نظارت میدان مرکزی میوه و تره بار تهران ارتباط برقرار کنند.

نرخ ممتاز که در جدول قید شده مربوط به میوه های دستچین جدا شده و لوکس است.

مقایسه با قیمت های هفته قبل نشان می‌دهد که قیمت میوه در هفته جاری در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران کاهشی است اما مقایسه قیمت ها در سطح شهر حاکی از این است که هنوز مغازه داران برای کاستن قیمت مقاومت بیشتری به خرج می دهند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها