يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۸۹۲۵
زمان انتشار: ۱۴:۴۹     ۲۴ تير ۱۳۹۸
تولید آزمایشی خودرو سواری پژو 301 فردا با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در شرکت ایران خودرو آغاز می‌شود.
به گزارش پایگاه 598، ایران خودرو در تلاش است تا بالغ بر ۶۰ درصد از قطعات خودرو پژو ۳۰۱ را با همت قطعه‌سازان ایرانی در داخل کشور تولید کند.

خبر دیگری در همین رابطه حاکیست، بر اساس ارزشیابی کیفی انجام شده در خرداد در گروه خودرو‌های سبک و در بخش سواری، خودرو پژو ۲۰۰۸ ایران خودرو و سیتروئن c۳ سایپا موفق به دریافت پنج ستاره کیفی شد. در این گروه ۱۳ خودرو با چهار ستاره کیفی وجود داشت و در گروه خودرو‌های سنگین چهار خودرو توانستند چهار ستاره کیفی به دست آورند.

تازه ترین ارزشیابی خودرو‌های ساخت داخل که توسط اداره کل خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت صورت گرفته است، نشان می دهد در ماه گذشته در گروه خودرو‌های سبک و در بخش وانت، وانت نیو پیکاپ فوتون شرکت ایران خودرو دیزل با دریافت سه ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودرو‌های تولیدی ساخت داخل را به خود اختصاص داد و وانت‌های مزدا کارا ۲۰۰۰ تک کابین بهمن موتور، سایپا ۱۵۱ شرکت سایپا بن رو و وانت آریسان در شرکت ایران خودرو دیزل با کسب دو ستاره کیفی در رده بعدی جای گرفتند.

وانت‌های مزدا کارا ۲۰۰۰ دو کابین بهمن موتور، وانت‌های نیسان دوگانه سوز و تک سوز زامیاد هر کدام یک ستاره کیفی را از آن خود کردند.

همچنین در گروه سبک و در بخش سواری، خودرو پژو ۲۰۰۸ ایران خودرو، ایکاپ و سیتروئن c۳ سایپا موفق به دریافت پنج ستاره کیفی شدند و بیشترین امتیاز را در خرداد امسال به خود اختصاص دادند. در این لیست کیاسراتوی سایپا و هایما S۷ اتوماتیک ایران خودرو خراسان هر کدام چهار ستاره کیفی را از آن خود کردند و در رده بعدی جای گرفتند.

JAC-S۵ و JAC-S۳ کرمان موتور سه ستاره‌ای شدند. همچنین NEW MVMX ۳۳ Sشرکت مدیران خودرو در این لیست قیمتی دو ستاره توانست به دست آورد.

دو خودرو نیومزدا ۳ بهمن موتور و سوزوکی گرندویتارای ایران خودرو خراسان هم هر کدام چهار ستاره کیفی به دست آوردند.از سوی دیگر خودرو‌های B۳۰ شرکت بهمن موتور و چانگان cs۳۵ چهار ستاره کیفی به دست آوردند.

همچنین خودرو‌های تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک، تندر ۹۰ پلاس، پژو ۲۰۷ اتوماتیک و پژو ۲۰۷ همگی از ایران خودرو و پارس تندر شرکت پارس خودرو هر کدام چهار ستاره کیفی به دست آوردند.

تندر ۹۰، دنا پلاس، رانا، پژو SD۲۰۶، پژو ۲۰۶ و دانگ فنگ H۳۰ همگی از محصولات ایران خودرو سه ستاره کیفی را از آن خود کردند و خودرو‌های کوییک سایپا، دنای ایران خودرو و NEW MVM۳۱۵ مدیران خودرو هم سه ستاره‌ای شدند.

در این لیست خودرو‌های سورن ایران خودرو تبریز، پژو پارس کرمانشاه ایران خودرو کرمانشاه، پژو پارس ایران خودرو فارس، پژو پارس ایران خودرو مازندران، پژو پارس صنایع خودروسازی فردا، سمند تبریز ایران خودرو تبریز، پژو ۴۰۵ ایران خودرو خراسان، ساینای سایپا- سیتروئن، تیبا ۲ سایپا و تیبای سایپا سیتروئن همگی دو ستاره کیفی را از آن خود کردند. خودرو‌های سایپا X۱۳۱، سایپا X۱۳۲، سایپا X۱۱۱ شرکت سایپا و سایپا X۱۳۱ پارس خودرو شرکت پارس خودرو همگی دو ستاره کیفی به دست آوردند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها