يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۵۹۵۵۴
زمان انتشار: ۱۰:۳۶     ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
رسانه‌های محلی گزارش کردند که در حادثه تیراندازی در جشنواره سالانه «سیر» در «گلگوری» کالیفرنیا، دستکم 3 نفر جان خود را از دست دادند و 12 نفر دیگر نیز زخمی شدند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، طی یک حادثه تیراندازی در جشنواره  «گلگوری» ایالت «کالیفرنیا» آمریکا دستکم سه نفر جان خود را از دست دادند و 12 نفر دیگر نیز زخمی شدند.

شبکه روسی «راشاتودی» به نقل از منابع محلی گزارش کرد، در جشنواره محبوب سیر در «گلگوری» که هرسال برگزار می‌شود و خانواده‌ها در آن شرکت می‌کنند، ساعاتی پیش یک حادثه تیراندازی به وقوع پیوست.

گرچه هنوز جزئیاتی درباره این حادثه منتشر نشده است اما برخی مدعی هستند که احتمالاً بیش از 40 نفر در نتیجه حادثه تیراندازی و همچنین همهمه جمعیت زخمی شده باشند.

یکی از فروشندگان در جشنواره درباره عامل مسلح این حادثه گفت: «او آماده برای تیراندازی به محل آمد زیرا جلیقه ضدگلوله بر تن داشت و بدون آنکه هدف خاصی داشته باشد به راست و چپ تیراندازی می کرد».

منابع پلیس به شبکه «کی تی وی یو نیوز» اعلام کردند که احتمالاً دو فرد مظنون در این حادثه مشارکت داشتند که یکی از آنها هنوز دستگیر نشده است.

طبق این گزارش، تقریباً سه ساعت پس از حادثه اول، صدای گلوله‌هایی در محل شنیده شد و پلیس همچنان در تلاش برای دستگیری یکی از مظنونان این حادثه است.

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه به بروز خشونت‌های مرتبط با تیراندازی در سراسر آمریکا منجر می‌شود اما لابی سلاح در این کشور به قدری قدرتمند است که کنگره تاکنون قوانینی را برای محدود کردن حمل سلاح تصویب نکرده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها