يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۰۴۷۳
زمان انتشار: ۰۸:۴۴     ۰۲ شهريور ۱۳۹۸
شاگردان گل محمدی در اولین دیدار خود توانستند با برتری به کار خود پایان دهند و به صدر جدول رده بندی صعود کنند.
به گزارش پایگاه 598، شاگردان یحیی گل محمدی گام اول در لیگ برتر را با صدرنشینی برداشتند و با یک بازی تهاجمی و قوی خیلی زود اشتهای خود را برای ادامه موفقیت نشان دادند. دو گل شهرخودرو در بازی امروز توسط یونس شاکری (24) و روح الله باقری(38) به ثمر رسید تا پدیده فعلا تیم صدرنشین لیگ باشد.

 

هفته اول لیگ نوزدهم، جمعه 01/06/98، ساعت 19:10، ورزشگاه شهدای شهرقدس

داور: حمیدرضا مهدوی             کمک ها: امیررضا آشورماهانی، احد سلطانی

 

پیکان:

وحید شیخ ویسی، سیدمحمد ستاری، حجت حق‌وردی، میلاد شیخ سلیمانی، علی حمودی، حسین پورامینی(۶۸ میلاد پورصف شکن)، امیرحسین کریمی، جلال علی محمدی، سعید واسعی، شهریار مغانلو و ابراهیم صالحی

سرمربی: حسین فرکی

 

 

شهرخودرو:

 

مهدی رحمتی، محمدعلی فرامرزی، علی نعمتی، محمد حسین مرادمند، فرشاد محمدی مهر(۴۶ فرشاد فرجی)، اکبر صادقی، علی نبی زاده، روح الله باقری(۸۱ حسین مهربان)، رضا صدری، سعید صادقی و یونس شاکری

سرمربی: یحیی گل محمدی

 

 

کارت زرد

 

اکبر صادقی (۳۸)، محمدحسین مرادمند(۵۸) از شهرخودرو

 

شرح بازی:


در ادامه هفته نخست، پیکان تهران در ورزشگاه شهدای شهر قدس میزبان تیم شهرخودرو مشهد بود که این دیدار با برتری شاگردان «یحیی گل‌محمدی» به اتمام رسید.«یونس شاکری» باتجربه در دقیقه ۲۴ زننده نخستین گل شهرخودرو بود و «روح الله باقری» که از استقلال به شهر خودرو پیوسته در دقیقه ۳۴ دومین گل  را به ثمر رساند.در نیمه دوم بازیکنان شهرخودرو به خوبی روند بازی را کنترل کردند و پیکان نیز توانی برای جبران نداشت تا این بازی با پیروزی ۲ بر صفر میهمان به اتمام برسد.


شهر خودرو حالا با مربی و تیم جذابش به صدر جدول لیگ نوزدهم تکیه زده است به امید اینکه فصل درخشان دیگری رقم بزند. این تیم هفته آینده در مشهد میزبان شاهین شهرداری بوشهر است و می‌تواند با برد شیرین دیگری به صدر نشینی در جدول ادامه دهد. به خصوص اینکه تیم‌های مدعی با یکدیگر بازی مستقیم دارند.

 

شرح گل ها:

 

پیکان 0 شهرخودرو 1 (دقیقه 24، یونس شاکری): مشهدی ها که حملات خود را بیشتر از قبل کردند در این دقیقه با حرکت زیبای محمدی مهر و ارسال او صاحب یک موقعیت فوق العاده شدند و پرواز یونس شاکری و ضربه سر زیبای او اولین گل را برای شهرخودرویی ها به دنبال داشت.

پیکان 0 شهرخودرو 2 (دقیقه 38، روح الله باقری): حرکت دیدنی باقری در میان مدافعان پیکان موقعیت خوبی برای شهرخودرو به وجود آورد و در نهایت یک ضربه دقیق به کنج دروازه پیکان دومین گل را برای تیم مهمان به دنبال داشت.

 

 

دقایق حساس:

 

دقیقه 12 – حرکت زیبای سعید صادقی میان مدافعان پیکان توپ را در یک رفت و برگشت به باقری رساند اما ضربه باقری از بالای دروازه پیکان به بیرون رفت.

دقیقه ۲۸ - ارسال خطرناک پیکانی ها رو دروازه حریف با هوشیاری مدافعان این تیم دور شد.

دقیقه ۵۲ - شوت دیدنی هافبک پیکان با سوپرسیو رحمتی راهی کرنر شد.

دقیقه ۵۲ - ضربه ارسالی از روی نقطه کرنر با واکنش رحمتی باز هم از محوطه خطر دور شد.

دقیقه ۵۸ - شوت دیدنی پیکانی ها از روی یک ضربه ایستگاهی با جاگیری مناسب رحمتی توسط او مهار شد.

 

 

دقیقه ۶۸ - ارسال خوب و سپس ضربه سر زیبای شاکری چیزی نمانده بود تا برای مشهدی ها گل سوم را به ثمر برساند که این توپ با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه ۷۸ - شوت سنگین پیکانی ها با اختلاف کمی از کنار دروازه شهرخودرو به بیرون رفت.

 

اتفاق ویژه


در این دیدار روح الله باقری برای پدیده گلزنی کرد و محمدی مهر هم پاس گل داد، تا دو بازیکن سابق استقلال در روز شکست این تیم مقابل ماشین سازی، روز خوبی را تجربه کرده باشند. محمدی مهر ارسال کننده پاس گل اول بازی بود که با ضربه شاکری به گل تبدیل شد و باقری هم گل دوم را به زیبایی ثبت کرد.  ضمن اینکه این پیروزی اولین پیروزی تیم شهرخورو (پدیده سابق) مقابل تیم های حسین فرکی بود.

 

بهترین بازیکن


در این مسابقه تیم فوتبال شهرخودرو که با یک پیروزی ارزشمند بیرون از خانه به صدر رسید، نمایش بسیار خوبی داشت و بازیکنان این تیم عملکرد خوبی داشتند. در نیمه اول فرشاد محمدی مهر هم در حمله و هم در دفاع خوب کار کرد. با این حال نمی توان از عملکرد بازیکنان دیگر نظیر روح الله باقری، سعید صادقی، اکبر صادقی و یونس شاکری به سادگی عبور کرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها