يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۲۲۸۵
زمان انتشار: ۰۸:۳۴     ۳۰ مهر ۱۳۹۸
فرمانده انتظامی شهرستان مهران از فوت یک‌نفر در شهرستان مهران روستای(چم‌آب) بر اثر اصابت صاعقه خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، سرهنگ قدرت‌اله شهبازبیگی فرمانده انتظامی شهرستان مهران دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: در پی اعلام فوت یک‌نفر در روستای چم‌آب بخش صالح‌آباد شهرستان مهران، ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های به‌عمل آمده مشخص شد یک جوان ۳۵ ساله حین خروج از منزل و سرکشی از گله بر اثر اصابت صاعقه جان خود را از دست داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران تصریح کرد: براثر صاعقه تعداد ۱۲ راس گوسفند نیز تلف شده است.

 شهبازبیگی خاطرنشان کرد: شهروندان به هنگام نامساعد بودن شرایط جوی تا حد امکان از تردد در فضاهای باز خودداری کنند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها