أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۶۲۳۶۴
زمان انتشار: ۱۲:۱۶     ۰۲ آبان ۱۳۹۸
فرمانده کل نیروی انتظامی گفت: ورزشکاری که حاضر نیست مقابل ورزشکار رژیم اشغالگر و ورزشکاری که تبعیت رهبری را روی پیراهن خود حک می‌کند همان راه شهدا را می‌رود، چرا که در برخی از وصیت نامه‌های شهدا بیش از یک بار بر اطاعت از رهبری تاکید شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس از اصفهان، سردار حسین اشتری شامگاه چهارشنبه‌ در یادواره سردار شهید عبدالرسول زرین و 1200 شهید ورزشکار استان اصفهان اظهار داشت: اگر بخواهیم در مورد شهدا صحبت کنیم، جملات امام و رهبری بهترین توصیف از شهیدان است.

فرمانده کل نیروی انتظامی گفت: تأثیر چنین یادواره‌ها نه فقط برای حاضران بلکه برای همه مردم خواهد چرا که شاخص ما در مورد شهدا معنوی است نه مادی، امروز امنیت و آرامش کشور به واسطه خون شهداست.

وی تصریح کرد: کسانی که امروز در سنگرهای مختلف کشور فعالیت دارند دهه هفتادی‌هایی هستند که سال‌ها بعد از دفاع مقدس به دنیا آمده‌اند اما تاسی می‌کنند.

اشتری عنوان کرد: خیلی از مدافعان حرم دهه هفتادی بودند اما ببینید چطور لبیک گفتند، در فلسطین، یمن، لبنان، سوریه، عراق و ... وقتی با فرماندهانشان صحبت می‌کنیم می گویند به شهید خرازی، کاظمی، ردانی و زرین تاسی می‌کنیم.

فرمانده کل نیروی انتظامی اضافه کرد: سید حسن نصراله اعلام می‌گوید رمز موفقیت ما در اطاعت از رهبر انقلاب بوده، دیگران نیز چنین باوری دارند اما به هر دلیل شرایطی ندارند که این موضوع را اذعان کنند.

وی با اشاره به شجاعت شهدا تاکید کرد: شهید حججی که هزاران کیلومتران طرف تر می‌رود و با دشمن مقابله می‌کند، به سرچشمه ای وصل شده که در مقیاس مادی قابل تعریف نیست.

اشتری عنوان کرد: ورزشکاری که حاضر نیست مقابل ورزشکار رژیم اشغالگر و ورزشکاری که تبعیت رهبری را روی پیراهن خود حک می‌کند همان راه شهدا را می‌رود، چرا که در برخی از وصیت نامه‌های شهدا بیش از یک بار بر اطاعت از رهبری تاکید شده است.

فرمانده کل نیروی انتظامی ادامه داد: به بنده اطلاع دادند کسانی که آیین روزها در رشته ووشو افتخارآفرینی کرده‌اند هم از همین نسل هستند، ورزشکارانی با روحیه انقلابی و بسیجی.

وی با بیان این که شهید زرین خط شکن و در کار خودش حرفه ای بود، یادآور شد: آن زمان جوان میانگین سنی بین رزمنده‌ها بین 20 تا 25 سال بود، شهید زرین دو دهه بیشتر از ماها سن داشت اما بیش از جوانان فعال بود، حتی زمانی که تیر خورده بود روحیه ای داشت که معروف شده بود بین رزمندگان.

فرمانده کل نیروی انتظامی با انتقاد از کسانی که اسامی شهدا را از کوچه‌ها برداشتند، گفت: کسی که افتخار نکند به نام و یاد شهید، خیانتکار به کشور است، کمترین کاری که می‌توانیم برای خودمان بکنیم زدن نام انها بر سر کوچه و خیابان‌هاست.

وی با بیان این که در این شهر در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا الگو باشیم، تصریح کرد: به دلیل نوع کارم، آسیب‌های اجتماعی را مطلع هستم؛ در هر محل، روستا و شهری که امر به معروف باشد، یاد جهاد و شهدا باشد آسیب‌ها کمتر است، اگر این‌ها نباشند موارد دیگری این جای خالی را پر می‌کند.

اشتری در پایان خاطرنشان کرد: امروز نیروی انتظامی در مسیر شهداست و باب شهدا همچنان در نیروی انتظامی باز است، سالیانه 50 نفر از همکارانم به شهادت می‌رسند، افتخار ما دفاع از جان، مال و ناموس مردم است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها