يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۲۴۵۴
زمان انتشار: ۱۴:۴۶     ۰۴ آبان ۱۳۹۸
صبح امروز شهردار مشهد تعطیلی ۶ آبان ماه را به فرمانداری و استانداری خراسان رضوی پیشنهاد داد که استانداری خراسان رضوی با این پیشنهاد موافقت کرد.
به گزارش پایگاه 598، صبح امروز شهردار مشهد تعطیلی ۶ آبان ماه را به فرمانداری و استانداری خراسان رضوی پیشنهاد داد که استانداری خراسان رضوی با این پیشنهاد موافقت کرد.

محمدرضا کلایی شهردار مشهد در صفحه شخصی خود در فضای مجازی گفت: آن طور که مشاهدات عینی من و همکارانم در حوزه حمل و نقل گواهی می‌دهد سیل عظیم جمعیت از جای جای سرزمینمان و حتی آن طرف مرز‌های ایران عزیز با پای پیاده و یا سوار بر ناوگان زمینی، ریلی و هوایی به سوی مشهد چشمگیر است.

او ادامه داد: اگر روند ورود این جمعیت همچنان این گونه باشد قطعا شلوغ‌ترین دهه پایانی صفر سال‌های اخیر را شاهد خواهیم بود به گونه‌ای که ترافیک مناطق مرکزی مشهد را دچار اخلال خواهد کرد لذا به استاندار پیشنهاد کردم تا روز دوشنبه که مابین تعطیلی رحلت حضرت خاتم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و حضرت رضا (ع) است، مشهد تعطیل شود.

منبع:خبرآنلاین
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها