يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۲۴۹۸
زمان انتشار: ۱۱:۴۰     ۰۶ آبان ۱۳۹۸
میمبلا بازیکنی است که مثل آب خوردن مدافعان روبه‌رویش را دریبل می‌کند، ولی فکر می‌کنم استقلال هم با سه مدافع باید تمرکز زیادی روی این سیستم داشته باشد.

به گزارش پایگاه 598، مربی سابق تیم استقلال در باره تاکتیک این روزهای آبی ها می گوید: تیم استراماچونی این هفته ها با سیستم روز فوتبال دنیا بازی می‌کند و به قول فوتبالی‌ها بازی بزن زیرش از این تیم نمی‌بینیم.

به گزارش تاباک ورزشی، بهتاش فریبا در خصوص آخرین شرایط تیم فوتبال استقلال که منجر به ۵ پیروزی پیاپی در جام حذفی و لیگ برتر شده ، اظهار داشت: خوشبختانه کار‌ها خوب پیش رفته و قبلاً هم گفته بودم شرایط رفته رفته بهتر خواهد شد. مهمترین مسئله آشنایی تقریبی استراماچونی با فوتبال ایران است که به نظر می‌رسد او خودش را با تیم‌ها، داوران، بازیکنان و هواداران آشنا کرده است.

وی افزود: استقلال این روز‌ها با سیستم روز فوتبال دنیا بازی می‌کند و به قول فوتبالی‌ها بازی بزن زیرش از این تیم نمی‌بینیم کار از دروازه‌بان و مدافعان آغاز می‌شود، این هم مستلزم حضور مدافعانی است که بازیسازی را خوب انجام می‌دهند. غلامی، دانشگر و چشمی که زمانی هافبک بوده پا به توپ هستند و این به سیستم فوتبال استقلال خیلی کمک می‌کند.

فریبا با اشاره به مصدومیت شجاعیان گفت: از آسیب‌دیدگی این بازیکن ناراحت شدم، چون او زحمتکش است، ولی مطمئن هستم با تمرینات مناسب به شرایط خوب فوتبالش برمی‌گردد. نبود این بازیکن شاید کمی کار را سخت کند، ولی خوشبختانه علی کریمی و رضاوند خوب بازی می‌کنند و ریگی هم هر وقت به میدان رفته مثمرثمر بوده است.

پیشکسوت تیم استقلال با اشاره به فاز هجومی این تیم گفت: دیاباته و تبریزی مدتی در گوشه‌ها بازی کرده‌اند و بعد از آن قائدی به این فضا اضافه شده البته دیاباته مدتی مصدوم بود، ولی با توجه به اینکه او تازه اضافه شده و زیاد برای استقلال بازی نکرده، نمی‌شود به صراحت در موردش نظر داد، اما وی بازیکنی است که با فیزیک و قد و قامتش می‌تواند در محوطه جریمه حریفان به استقلال کمک کند.

وی همچنین در خصوص فاز تدافعی استقلال گفت: با وجود اینکه استقلال در ۵ بازی به برتری رسیده، ولی معتقدم دفاع تیمی استقلال دچار مشکل است، ما با وجود اینکه سایپا را ۴ بر صفر شکست دادیم، ولی ۵ موقعیت خوب به این تیم دادیم که اگر به جای سایپا، تراکتور، پدیده یا سپاهان بودند کار برای ما سخت می‌شد یادمان نرود در تراکتور دژاگه، شجاعی، حاج‌صفی و میمبلا شوتزن هستند و اگر به آن‌ها فرصت داده شود خطرناک ظاهر خواهند شد. میمبلا بازیکنی است که مثل آب خوردن مدافعان روبه‌رویش را دریبل می‌کند، ولی فکر می‌کنم استقلال هم با سه مدافع باید تمرکز زیادی روی این سیستم داشته باشد. از سوی دیگر مسعود ریگی که خودم در پستش بازی کرده‌ام در این مسابقه می‌تواند به مدافعان استقلال کمک زیادی کند.

فریبا در پایان صحبت‌هایش تأکید کرد: استقلال از بازی اول تا امروز همیشه مشکلاتی مثل محرومیت و مصدومیت داشته و تمام نفرات در اختیار سرمربی نبودند حالا هم شنیده‌ام یزدانی به تیم اضافه می‌شود، ولی خواهشی که من از بازیکنان دارم این است که در تبریز تمرکز کافی داشته باشند و نسبت به هیچ چیزی عکس‌العمل نشان ندهند، چون بازی در خانه حریف و مقابل پرشور‌ها برگزار می‌شود و هر اتفاقی می‌تواند تمرکز تیمی استقلال را بگیرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها