يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۲۵۹۱
زمان انتشار: ۰۹:۳۹     ۰۹ آبان ۱۳۹۸
احکام شرعی/
رهبر معظم انقلاب اسلامی به استفتائی پیرامون «نجاست کفار» پاسخ گفتند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله خامنه ای به استفتائی پیرامون «نجاست کفار» پاسخ گفتند که تقدیم حضور علاقمندان می گردد.

* نجاست کفار

سؤال: آیا غیر مسلمان نجس است و اگر رطوبت دست یا بدنش به چیزی برسد، نجس می شود؟

جواب: غیرمسلمان اگر متدین به هیچ دینی از ادیان الهی نباشد، نجس است و در صورت سرایت رطوبت از بدن او به چیزی، نجس می شود، اما پیروان ادیان الهی ـ یهودیان، مسیحیان، زرتشتیان و صابئیان ـ پاک هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها