يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۳۵۱۳
زمان انتشار: ۱۴:۳۸     ۲۸ آبان ۱۳۹۸
فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: در درگیری ماموران یگان ویژه استان خوزستان با اشرار مسلح و ناامن کنندگان حریم امنیت کشور سروان رضا صیادی از کارکنان این یگان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
به گزارش پایگاه 598، سردار حسن کرمی، اظهار داشت: در اغتشاشات روز دوشنبه ۲۷ آبان ماه شهرستان ماهشهر استان خوزستان، عده ای از اشرار مسلح به سمت شهروندان و ماموران تیراندازی کردند.

وی ادامه داد: با توجه به حضور کارکنان یگان ویژه در آن منطقه برای مقابله با ناامن کنندگان حریم امنیت کشور،  سروان رضا صیادی در درگیری مسلحانه با اشرار به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در این حادثه ۲ نفر از ماموران نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شدند، عنوان کرد: حال عمومی مجروحان خوب و رضایت بخش است.

سردار کرمی با بیان اینکه شهادت یک توفیق الهی است، تصریح کرد: شهادت افتخاری است که نصیب هر فردی نخواهد شد و شهید سروان رضا صیادی در پیشگاه حق تعالی زنده است و جایگاهی بلند و رفیع دارد.

فرمانده یگان های ویژه ناجا ضمن تسلیت به بازماندگان و همکاران، اظهار داشت: ما مدیون شجاعت، ایثار و از خود گذشتگی شهدا و خانواده های آن ها هستیم و امیدواریم با خدمت صادقانه بتوانیم رهرو راه آن عزیزان باشیم.

منبع: مهر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها