کد خبر: ۴۶۳۷۱۲
زمان انتشار: ۰۹:۰۳     ۰۳ آذر ۱۳۹۸
گزارش های دریافتی نشان می‌دهد که اینترنت ثابت در استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، قم، گلستان، سمنان، یزد، چهارمحال و بختیاری، همدان، اردبیل، زنجان، ایلام، گیلان، و ... رفع محدودیت شده است.
به گزارش پایگاه 598، گزارش های دریافتی نشان می‌دهد که اینترنت ثابت در استان‌های خراسان رضوی خراسان شمالی، خراسان جنوبی، قم، گلستان، سمنان، یزد، چهارمحال و بختیاری، همدان، اردبیل، زنجان، ایلام، گیلان، و ... رفع محدودیت شده است.

آذری جهرمی، وزیر ارتباطات هم در گفتگویی خبر برقراری مجدد ارتباطات اینترنت در برخی نقاط کشور را تایید کرده و گفته که سایر نقاط هم با تصویب ابلاغ شاک متصل خواهند شد.

وی در خصوص مشترکینی که بسته‌های مدت‌دار مثلاً یک هفته‌ای خریداری کرده‌اند و در زمان قطع اینترنت قادر به مصرف بسته خود نشده‌اند، اظهار کرد: به اپراتورها ابلاغ کرده‌ایم که مدت زمان قطعی اینترنت را به مدت اعتبار بسته‌ها اضافه کنند.

وزیر ارتباطات درباره حقوق احتمالی که از مشترکین در مدت قطع اینترنت تضییع شده است، هم گفت: پیشنهادهایی برای اقدامات جبرانی داریم که هنوز نهایی نشده است و به محض نهایی شدن، اطلاع‌رسانی می کنیم.

توضیحات مدیرعامل شرکت مخابرات

سید مجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران هم درباره برنامه‌های شرکت مخابرات برای جلوگیری از متضرر شدن مشترکین اینترنت به واسطه قطعی اینترنت طی روزهای گذشته، به صدا و سیما گفت: برای اینکه بخشی از این ضرر را جبران کنیم، چند کار انجام دادیم، یکی بحث مانده (FUP)  »میزان مصرف ماهانه» مشترکین بود که هر ماه هرچه قدر از بسته‌های خود استفاده نمی‌کردند، باقیمانده این بسته‌ها صفر می‌شد، ما به خاطر اینکه مشترکین متضرر نشوند، مانده (FUP)  ماه قبل را به ماه جاری انتقال دادیم تا مشترکین بتوانند در این ماه مانده بسته اینترنت خود را استفاده کنند.

وی افزود: یک اقدام دیگر این است که ده روز به مدت اعتبار تمام مشترکین اضافه کردیم که بتوانند از بسته‌های خود استفاده کنند یعنی ده روز به مدت اعتبار قرار داد تمام مشترکین اضافه شده است.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها