أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۳۸۰۸
زمان انتشار: ۰۰:۲۵     ۰۵ آذر ۱۳۹۸
سخنران مراسم ختم خواهر رئیس‌جمهور: حسودها به یوسف پیامبر گفتند، برادرت دزد است!
سخنران مراسم ختم خواهر رئیس‌جمهور گفت: حسودها به یوسف پیامبر (ع) گفتند برادرت دزد است، نسبت دزدی و دروغ برای همه هست و معصومان و ابدال همواره مورد آزار و اذیت بوده‌اند.
به گزارش پایگاه 598، حجت‌الاسلام محمود رستگاری سخنران مراسم ختم خواهر رئیس‌جمهوری که امشب با حضور حضور حجت‌الاسلام روحانی رئیس جمهور و برادرش «حسین فریدون» در حسینیه شهدای سرخه برگزار شد، اظهار کرد: بنا بر آیات قرآن، پیغمبران، معصومان و ابدال همواره مورد آزار و اذیت بوده‌اند؛ چراکه راه و هدف بزرگی را انتخاب کردند و باید در این راه آزارها را تحمل می‌کردند.

رستگاری با اشاره‌ به آیه‌ای از قرآن کریم مبنی بر آن که انبیای پیش از پیامبر اسلام هم مورد آزار و تکذیب قرار می‌گرفتند، گفت: خود پیامبر اکرم (ص) می‌فرمودند من و پیامبران پیش از من همواره مورد اذیت دشمنان بوده‌ایم.

وی با خطاب قرار دادن روحانی، رئیس‌جمهوری و حاضران گفت: یوسف صدیق نه به خاطر حسادت بیگانگان، بلکه به خاطر حسادت خودی‌ها و برادران به چاه افتاد و رنج و مصیبت دید؛ این رنج‌ها تا آن‌جا ادامه پیدا کرد که وقتی کیل یوسف را در بار بنیامین پیدا کردند، به یوسف گفتند اگر او دزدی کرده، قبلا هم برادری داشت که دزد بود؛ اما یوسف سخن را در دل ریخت و آشکار نکرد.

سخنران مراسم ختم خواهر رئیس‌جمهوری گفت: برادران یوسف حتی به یعقوب هم گفتند که پسر تو دزدی کرده است؛ می‌خواهم بگویم نسبت دزدی و دروغ برای همه هست.

رستگاری ادامه داد: قرآن می‌گوید اگر این راه را انتخاب کردید و به آن رأی داده‌اید، بدانید که در اموال و انفستان مورد آزمایش قرار می‌گیرید و از ناحیه فاسقان اذیت می‌شوید.

منبع: فارس


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۷
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۲ - ۰۵ آذر ۱۳۹۸
۱
۰
حکایت این شیخ همان حکایت سلطان محمودغزنوی وندیمش می باشد
پاسخ
انقلابی
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۵ - ۰۵ آذر ۱۳۹۸
۱
۰
واقعاً مقایسه ... است که ریس جمهور هم برجام را با صلح پیامبر و امام حسن مقایسه کرد
پاسخ
مردم
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۹ - ۰۵ آذر ۱۳۹۸
۱
۰
سلام
پس قاضی شارع دوباره بوجود اومده . بگویید ای شیییییییییییخ ما را چگونه یارای تشکر گرانی از شما با شد . "البته با صدای علی نصیریان بگویید در سریال سربداران"
پاسخ
اسماعیل علاء
United Kingdom
۰۸:۵۹ - ۰۵ آذر ۱۳۹۸
۱
۰
یعنی می گوی که پولی که حسین فریدون دزدی کردحسن عزیز ایران بحسابش ریخت نوش جان... است حساب وکتاب ندارد
پاسخ
ناشناس
-
۰۹:۰۴ - ۰۵ آذر ۱۳۹۸
۱
۰
من را یاد آن حدیث انداخت که رب تال القرآن و القرآن یلعنه بدبخت, این مرد در دادگاه جمهوری اسلامی دزدی وی ثابت شده است . حواست هست
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۴ - ۰۵ آذر ۱۳۹۸
۰
۰
این آقا هم قوم و خویش حسن آقا بود
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۶ - ۰۵ آذر ۱۳۹۸
۱
۰
به شیخ بگویید استادت کی بوده که اینگونه آموزشت داده، معصوم 14 نفرند و تمام .ویوسف یکی بود ودر قصص قرآن آمده ... از قوه قضائیه می خواهیم جواب دهد وبرای مردم مدرک ارائه کرد.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها