امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۶۳۹۱۷
زمان انتشار: ۰۹:۳۷     ۰۷ آذر ۱۳۹۸
بعد از مسئولان دولتی امروز هم شخص رئیس جمهور در اقدامی محیرالعقول از مسئولیت طفره رفت و گفت:‌ من هم مثل شما روز جمعه متوجه شدم که بنزین گران شده است!
به گزارش پایگاه 598، بعد از اینکه مسئولان دولتی از زیر بار اجرای عجیب و غریب گرانی بنزین شانه خالی کردند امروز در اقدامی محیرالعقول شخص روحانی رئیس دولت هم از مسئولیت طفره رفت و گفت:‌من هم مثل شما روز جمعه متوجه شدم که بنزین گران شده است!

این شاهکار جدید از دولت و شخص رئیس جمهور در حالی است که در یک هفته گذشته دولتی ها سعی کردند دیگران را مقصر گرانی بنزین جا بزنند!‌ روحانی ابتدا سعی کرد تا بگوید او پیشنهاد نرخ پائین تری را داده است بعد رسانه نزدیک به جهانگیری تقصیرها را گردن نوبخت و نهاوندیان انداخت حالا روحانی به میدان آمده و گفته که اصلا از زمان اجرای طرح خبر نداشته!

این اظهارات روحانی البته مشکلات دولت را کاهش نمی دهد که هیچ حتی بر آن می افزاید چرا که این ذهنیت در افکار عمومی شکل می گیرد که روحانی هم یکی مثل مردم عادی است و همچنانی که مردم نظاره گر اتفاقات و رخدادهای پیرامونی هستند عالی ترین شخص اجرایی کشور هم مانند آنها نظاره گر امور است!‌ با این تفاوت که مردم در دل مشکلات و اتفاقات روزمره با گوشت و پوست خود گرانی را از نزدیک دیده اند منتها روحانی در کاخ نیاوران!

* فرهیختگان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۳
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها