أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۴۱۳۹
زمان انتشار: ۱۵:۰۷     ۱۲ آذر ۱۳۹۸
باشگاه مشتریان و اهمیت آن؛
مهمترین رویکرد باشگاه مشتریان افزایش ارائه خدمات به مشتریان از طریق موسسات و شرکت های دیگری است، در واقع با تعامل ایجاد شده در چارچوب باشگاه های شرکت ها و بانک های مختلف، ارائه خدمات مان را با ارائه امتیازات، جوایز، هدایا و تخفیف هایی که می تواند برای مشتریان مان جذاب باشد توسعه خواهیم داد.

به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه 598، باشگاه مشتریان که با نام های باشگاه هواداری، باشگاه وفاداری، باشگاه مشتریان وفادار نیز خوانده می شود در واقع یک نرم افزار مدیریت مشتری است. بر خلاف نرم افزار CRM (Customer Relation Managenet) ، که بر روی مدیریت روال پیشرفت انجام کار مشتری در یک سازمان یا کسب و کار تمرکز دارد، نرم افزار باشگاه مشتریان باید بر روی رفتار مشتری تمرکز کند و تحلیل درستی از رفتار مشتریان مانند تعداد دفعات مراجعه مشتری، فاصله بین مراجعات، مقدار خرید، مدت زمان از آخرین خرید، علاقه مندی های مشتریان، عادت های مشتریان و امثال آن داشته باشد تا بتوان بر اساس این تحلیل ها، تصمیمات درست در جهت تشویق مشتری به خرید یا مراجعه بیشتر گرفت و مدل کسب و کار را بر اساس علایق مشتری، نیاز ها و عادات او اصلاح نمود.

در مجموع برنامه های لویالتی (برنامه های وفاداری) یا همان باشگاه مشتریان دو هدف اصلی را دنبال می کنند:

- جمع آوری اطلاعات مربوط به مشتریان و کشف عادات و سلایق مشتری

- ایجاد لویالتی و حس وفاداری در مشتری و تضمین بازگشت مجدد مشتری

باشگاه‌های مشتریان هدفمند بوده و برنامه‌های منظم و پیوسته‌ای جهت مشتریان دارد. یکی از اهداف آن در جهت فروش بیشتر و کسب منافع برای دو طرف است. پس از جمع‌آوری اطلاعات مشتریان، باشگاه از سلایق، علاقه‌مندی و درخواستهای آن‌ها اطلاع یافته و به وسیلهٔ آن آینده مجموعه‌های تجاری را ترسیم و بهینه می‌کند. تولیدات، خدمات و سایر فعالیت‌های هر مجموعه‌ای با استفاده از اطلاعاتی که از این بخش بدست می‌آید، می‌تواند توسعه یافته و در جهت رضایت مشتریان گام بردارد.

در همین زمینه فرید جهانبخش مدیر امور تحقیق و توسعه بانک ایران زمین، در خصوص اهمیت باشگاه مشتریان بانک ایران زمین گفت: همانطور که می دانید بانک ایران زمین به عنوان بانک پیشرو در صنعت بانکداری دیجیتال همواره به دنبال بهبود تجربه مشتریان و تامین انتظارات آنان بوده است. این موضوع یکی از مولفه های مهم در جهت شناخت بانک دیجیتال است.

جهانبخش افزود: برای ارتقاء تجربه مشتری و افزایش وفاداری راهکارهای مختلفی وجود دارد. موضوع باشگاه یکی از راهکارهایی است که بانک ایران زمین از سال 95 شروع کرده است.

وی در خصوص تغییرات ایجاد شده در چهارمین دوره باشگاه مشتریان بانک ایران زمین افزود: تفاوت جدی که این دوره با دوره های قبل دارد این است که مشتریان می توانند به طور روزانه به سایت باشگاه بروند و میزان امتیازات خود را ببینند و از خدمات و جوایز روزانه بهره مند شوند.

مدیر امور تحقیق و توسعه بانک ایران زمین گفت: مهمترین رویکرد باشگاه مشتریان افزایش ارائه خدمات به مشتریان از طریق موسسات و شرکت های دیگری است، در واقع با تعامل ایجاد شده در چارچوب باشگاه های شرکت ها و بانک های مختلف، ارائه خدمات مان را با ارائه امتیازات، جوایز، هدایا و تخفیف هایی که می تواند برای مشتریان مان جذاب باشد توسعه خواهیم داد. علاوه بر این تا پایان سال دو جشنواره دیگر هم در برنامه کاری باشگاه قرار دارد که در قالب جشنواره ها با خدمات متنوع تری در خدمت مشتریان خواهیم بود.

نحوه عضویت در باشگاه مشتریان بانک ایران زمین

برای عضویت در باشگاه مشتریان بانک ایران زمین، چنانچه مشتری بانک ایران زمین نمی‌باشید، کافیست به یکی از شعب بانک مراجعه نموده و نسبت به افتتاح حساب اقدام نمایید، پس از 24 ساعت به عضویت باشگاه بانک ایران زمین درخواهید آمد و از این پس می توانید، با انجام تراکنش‌های بانکداری الکترونیک و افزایش مانده موجودی به کسب امتیاز و افزایش رتبه خود بپردازید، و امتیاز ها را در انواع سبد هدایای نقدی، غیر نقدی، خدماتی،قرعه کشی، احسان و نیکی، بازی و سرگرمی هزینه نمایند. نکته : مشتریان فعلی بانک ایران زمین نیز می‌توانند از طریق سپرده های فعلی خود و استفاده بیشتر از خدمات بانکداری الکترونیک بانک ایران زمین، امتیاز کسب نمایند، لذا الزامی به افتتاح حساب جدید نمی‌باشد. مشتریان می توانند با ارسال عدد ۳ (فونت لاتین) به شماره ۳۰۰۰۶۹۰۵ نسبت به دریافت نام کاربری و کلمه عبور خود اقدام نمایند و از محیط جذاب باشگاه مشتریان بانک ایران زمین لذت ببرند.

معرفی سرویس ها و خدمات باشگاه مشتریان بانک ایران زمین

پکجا می توانید امتیازها را هزینه کنید؟

اگر امتیاز های لازم را کسب کنید می توانید از سرویس ها و خدمات زیر استفاده کنید :

*سبد هدایای نقدی

* شرکت در قرعه کشی چرخ گردون

*خرید شارژ تلفن همراه

*کد تخفیف

* عضویت در شبکه تخفیف

* سبد های قرعه کشی

چطوری امتیاز کسب کنید ؟

* افزایش و حفظ موجوی سپرده

* استفاده از خدمات بانکداری دیجیتال بانک ایران زمین

* دریافت ضمانت نامه

* مانده تسهیلات جاری

* مانده کارت هدیه

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها