يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۴۳۰۰
زمان انتشار: ۱۴:۵۰     ۱۶ آذر ۱۳۹۸
محمد عباسی که از حوزه انتخابیه تهران کاندیدای مجلس شده است، گفت: در صورتی که مردم و نمایندگان بخواهند می‌توانم مدیریت مجلس آینده را به عهده بگیرم.
به گزارش پایگاه 598، محمد عباسی که از حوزه انتخابیه تهران کاندیدای مجلس شده است بعد از ثبت‌نام، درباره انگیزه خود از ثبت‌‌نام، گفت: من را یک چهره دانشگاهی و اجرایی و در حال حاضر عضو شورای مرکزی کانون دانشگاهیان ایران هستم؛ با ورزشکاران و جوانان، دانشگاهیان و تعاونی‌ها به فراخور مسئولیتم بیشتر مانوس هستم.

وی گفت: آرزو می‌کنم که یک جمع مجرب، متدین، کارآمد، امانتدار و  دلسوز  مجلس آینده را تشکیل دهد که هم رهبری و هم ملت عزیز دغدغه  نداشته باشند.پس از شکل گیری لیست ولایتمدار  کارآمد و با نشاط برای خدمت حمایت می کنم بدیهی است که هر گروهی با این ویژگی‌ها بخواهد بنده را در لیست خودش قرار بدهد مخالف نیستم. به هر تقدیر، مجلس آینده باید مجلس دلسوز ملت،پر کار و ساده زیست باشد و افتخار کند که با ملت خودش و قهرمان عرصه های تلاش در ایران سلفی بگیرد.

عباسی در پاسخ به این سؤال، " برخی از شما به عنوان گزینه‌های ریاست مجلس آینده یاد می‌کنند آیا برنامه‌ای برای این مهم دارید؟" گفت: همه ما وظیفه داریم حسب زحماتی که مردم کشیده‌اند در صحنه باشیم ترکیب مجلس را مردم و ترکیب مدیریت آن را نمایندگان ملت تعیین می‌کنند. اما من بحول قوه الهی تلاش دارم چهره تاثیرگذاری در مجلس باشم حتی خودم را آماده می کنم به توفیق الهی و اجازه همکارانم در صورت توفیق مدیریت مجلس آینده را بر عهده بگیرم.

منبع:تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها