أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۴۳۸۳
زمان انتشار: ۱۰:۳۵     ۱۸ آذر ۱۳۹۸
روحانی سرشناس عراقی، این روزها در بحبوحه اخبار حمله به اقامتگاهش در شهر قم حضور دارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، «مقتدی صدر» روحانی سرشناس عراقی این روزها در شهر قم حضور دارد. تصویر زیر مربوط به حضور روز گذشته (یک‌شنبه 17 آذر) وی در حرم حضرت معصومه (س) است.

دو روز پیش، یکی از نزدیکان «مقتدی صدر» در حساب شبکه اجتماعی خود، خبری مبنی بر حمله به محل اقامت مقتدی در نجف منتشر کرد. اگرچه این خبر بدون تایید رسمی منابع رسمی عراقی بود، اما در همان دقایق ابتدایی به خبر اول بسیاری از رسانه‌های منطقه تبدیل شد.

«صالح محمد العراقی» از منابع رسانه‌ای نزدیک به جریان الصدر امروز مدعی شد که منطقه «الحنانه» در نجف اشرف هدف حمله پهپادی قرار گرفته است. او اشاره نکرد که مقتدی الصدر در عراق نیست اما نوشت که مردم و رهبر [مقتدی] در خطر هستند.

یک منبع که نخواست نامش فاش شود نیز به خبرگزاری فرانسه گفت: این خمپاره به دیوار خارجی منزل صدر اصابت کرده است.

با این حال دفتر فرماندهی وزارت دفاع عراق روز شنبه با صدور بیانیه‌ای هرگونه حمله پهپادی عراق به منطقه محل اقامت سید مقتدی صدر در منطقه حنانه شهر نجف اشرف را تکذیب کرد و آن را غیر قابل استناد دانست.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها