يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۴۴۴۷
زمان انتشار: ۱۵:۰۴     ۱۹ آذر ۱۳۹۸
یک مقام ارشد شورای عالی سیاسی یمن می‌گوید که کشور‌های عضو ائتلاف عربستان به دنبال صلحی نیستند که ثبات یمن را در پی داشته باشد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از میزان؛ «احمد حجر»، دستیار رئیس شورای عالی سیاسی یمن، می‌گوید: سیاست عربستان سعودی به فریب و دروغ عادت کرده است.

وی که با شبکه المسیره مصاحبه کرده، گفت که ابتکار صلح یمن برای توقف درگیری‌ها و لغو محاصره آشکار است.

این مقام یمنی در بخش دیگری افزود "کشور‌های عضو ائتلاف عربستان به دنبال صلحی هستند که ثبات را برای آن‌ها در پی داشته باشد، اما ما به جز ایجاد امنیت و ثبات در یمن چیزی را نمی‌پذیریم. "

ائتلاف متجاوز عربستان از زمان ورود به جنگ یمن علاوه بر هدف قرار دادن زیر ساخت‌های غیرنظامی یمن و کشتار ده‌ها هزار نفر از مردم این کشور، با توقیف کشتی‌های یمنی و بستن فرودگاه صنعا، از خروج بیماران این کشور به خارج برای درمان و ورود دارو و تجهیزات جلوگیری می‌کند.

محاصره یمن از سوی ائتلاف عربستان بحران شدید مواد غذایی و دارو در این کشور را در پی داشته است.

با وجود ادعا‌های مطرح شده از سوی آمریکا، عربستان سعودی و دیگر متحدان ریاض در خصوص ایجاد صلح در یمن، اما این کشور‌ها عملا تمایلی به ایجاد صلح واقعی ندارند.

سخنگوی وزارت بهداشت یمن نیز روز یکشنبه گزارش داد که در جریان ۱۷۰۰ روز گذشته تجاوز‌های ائتلاف سعودی علیه یمن ۷۵۰۰ کودک یمنی قربانی شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها