يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۴۶۳۴
زمان انتشار: ۱۳:۰۵     ۲۴ آذر ۱۳۹۸
فرودگاه بین‌الملل بغداد، کلیه پروازهای امروز را لغو کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری رسمی عراق، «واع»، در خبری فوری از لغو کلیه پروازهای این فرودگاه اطلاع داد و هنوز هیچ اشاره‌ای به دلیل اصلی این تصمیم نشده است اما به احتمال زیاد، شرایط جوی نامناسب و وجود مه غلیظ در پایتخت عراق موجب لغو پروازهای این فرودگاه شده است.



امروز در استان «الانبار» عراق نیز به دلیل مه شدید و به منظور جلوگیری از سوء استفاده ترویست‌ها از این شرایط جوی، آماده‌باش امنیتی اعلام شده است.

یک مقام مسئول در فرماندهی الحشد الشعبی در الانبار، در این‌باره گفت که به دلیل احتمال سوء‌استفاده تروریست‌های داعش از وضعیت جوی نامناسب امروز و نفوذی به سوی مناطق غربی این استان، تدابیر امنیتی ویژه‌ای اندیشیده شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها