کد خبر: ۴۶۴۷۶۶
زمان انتشار: ۱۵:۰۸     ۲۷ آذر ۱۳۹۸
سرویس شبکه های اجتماعی 598
«عارف عارف‌کیا» خواننده ایرانی خارج نشین، مشهور به «عارف» که در یک کنسرت به ساحت مقدس امیرالمومنین علی علیه السلام اهانت کرده بود پس از رسانه ای شدن آن با واکنش های گسترده ای روبرو شد. سرانجام پس از گذشت چندین روز از این ماجرا وی با انتشار پستی در اینستاگرام مجبور به عذرخواهی شد.

در قسمتی از پیام وی آمده است: اخیرا هنگام مطالعه‌ تاریخ، پایه‌های خلوص نیتم با خواندن چندین مطلب، به ناحق، متزلزل شد و در یکی از اجراهای زنده به‌اشتباه مطالبی را بیان کردم که تا به امروز در ضمیر ناخودآگاهم طبلی محکم می‌کوبد که ای عارف نکند یادت رفته باشد مرید عرفان که بوده‌ای!

فهمیدم که باور و ایمان من کامل نیست. به تحقیق و جست و جو، با چندی از استادان دانشگاه گفت‌وگو کردم و آگاه شدم که این مطالب تاریخی حدود ۱۵۰ سال بعد از شهادت امیرالمومنین نوشته شده و خدا را شکر که نادرستی و سستی این مطالب نیز بر من آشکار شد.نیک می‌دانم که حضرت علی (ع) در فرهنگ ایرانی نمادی از عدالت، بخشش و فتوت است و همگان، حتی غیرمسلمانان، او را چنین شناخته‌اند. امیدوارم رهرو و قدردان چنین سرمایه‌ای باشیم. من در سن ۷۸ سالگی هم امتحان پس دادم اما ای کاش بعضی از عاشقان درگاه علی با هتاکی پاسخگوی من نمی‌شدند و شاید من دلیلی بودم برای بیداری و امتحان آن‌ها تا یادشان نرود انصاف و عدالت واقعی را از که آموخته‌ایم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها