أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۴۸۴۱
زمان انتشار: ۱۰:۵۶     ۳۰ آذر ۱۳۹۸
وزیر پیشین ارشاد:
فعال سیاسی اصولگرا گفت: تاکنون لیست شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب تهیه نشده اما سرلیستی قالیباف به جد مطرح است.
به گزارش پایگاه 598، سیدمحمد حسینی عضو شورای مرکزی ائتلاف نیرو‌های انقلاب در گفت‌و‌گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به اقدام اصلاح‌طلبان در عبور از روحانی، اظهار کرد: یکی از شگردهای اصلاح طلبان در طول سالیان گذشته فرافکنی و آدرس غلط دادن به جامعه است.

فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: اصلاح طلبان به غیر از دولت نهم و دهم همواره در قدرت بوده‌اند و در دولت‌ها سهم داشته‌اند، اما بعضاً نقش اپوزیسیون را هم بازی می‌کنند تا در عین طلبکاری، دیگران را مقصر جلوه دهند.

اصلاح طلبان در شرایط فعلی باید پاسخگو باشند

حسینی با بیان اینکه اصلاح طلبان در شرایط فعلی باید پاسخگو باشند، گفت: در حال حاضر اصلاح طلبان هم در مجلس نقش پررنگی دارند و هم دولت روحانی با حمایت و تضمین آن‌ها و (تَکرار رئیس دولت اصلاحات) روی کار آمده است، علاوه بر این شورای شهر تهران و دیگر کلان شهر‌ها هم در اختیار اصلاح طلبان است، اما شاهد ضعف مفرط و ناکارآمدی آن‌ها هستیم.

حربه اصلاح طلبان مبنی بر عبور از روحانی نخ‌نما شده است

این استاد دانشگاه تهران با بیان اینکه حربه اصلاح طلبان مبنی بر عبور از روحانی نخ‌نما شده است، گفت: این حنا دیگر رنگ ندارد، زیرا اگر ادعای اصلاح طلبان در خصوص نداشتن اختیارات درست است، چرا تمام قد برای پیروزی روحانی در انتخابات تلاش کردند و حالا هم برای مجلس و حفظ قدرت تقلا می‌کنند؟

دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی با تاکید بر اینکه ناکارآمدی اصلاح طلبان بسیار مشهود است، تصریح کرد: در شرایط فعلی روزبه‌روز زندگی بر مردم سخت‌تر می‌شود و با نگاه نادرست به بیرون مرز‌ها و امید به غرب و برجام به عنوان حلال مشکلات کشور نتیجه‌ای بدست نیامده است، مردم نه تنها گلایه دارند، بلکه از دست این جماعت پرادعا و کم‌کار عصبانی هستند.

حسینی گفت: در دوره اخیر مسئله‌ای که مزید بر علت شده، سوءاستفاده از قدرت توسط برخی دولتمردان، رؤسای سازمان‌ها و مدیران ارشد است که مرتب شاهد دستگیری و محاکمه آن‌ها هستیم. در شرایطی که مردم در تهیه وسایل اولیه زندگی خود درمانده‌اند برخی از مدیران سوءاستفاده‌های میلیاردی می‌کنند که این مسئله بیشتر باعث ناراحتی و نارضایتی توده‌های مردم می‌شود، در سال‌های اخیر فاصله طبقاتی یا همان ضریب جینی افزایش پیدا کرده و توجه به اقشار کم درآمد جامعه کاهش پیدا کرده است.

اصلاح طلبان به حمایت سرمایه‌داران و مرفهان بی‌درد افتخار می‌کنند!

عضو شورای مرکزی ائتلاف نیرو‌های انقلاب تاکید کرد: شخصی مانند آقای شکوری‌راد با صراحت عنوان می‌کند "پایگاه رأی ما (اصلاح طلبان) مناطق مرفه نشین و پایگاه رأی نیرو‌های انقلاب (اصولگرا) مناطق محروم است که حوادث مربوط به بنزین بیشتر در مناطق محروم و حاشیه نشین رخ داده است و بر این اساس پایگاه رأی ما تغییر نکرده است"، یعنی اصلاح طلبان که روزگاری شعار‌های افراطی چپ گرایی و حمایت از مستضعفان و کارگران می‌دادند حالا به پایگاه رأی خود در میان سرمایه‌داران و مرفهان بی‌درد افتخار می‌کنند!

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم ادامه داد: با کارنامه ضعیف روحانی، مردم دیگر تحت تاثیر جنگ روانی و القائات اصلاح طلبان قرار نمی‌گیرند و شگرد‌های عوام‌فریبانه دیگر کارساز نیست.

لزوم انتخاب نیرو‌های متدین، دلسوز، متخصص، با تجربه و پاک

حسینی در پاسخ به این سوال که آیا برای کارآمدی مجلس آتی، نیرو‌های انقلاب باید چه اقداماتی انجام دهند، گفت: در وهله اول باید تلاش گسترده‌ای برای روشنگری و ایجاد امید در مردم برای حضور گسترده در انتخابات صورت گیرد و بر انتخاب نیرو‌های متدین، دلسوز، متخصص، با تجربه و پاک دست تاکید شود و علی‌القاعده مردم نسبت به چنین افراد جریانات سیاسی کشور بعد از چهل سال شناخت دارند و با تأمل در عملکرد و سابقه افراد می‌توانند به انتخاب احسن مبادرت ورزند.

دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی با بیان اینکه مردم نباید فریب وعده‌های کذایی و جنگ رسانه‌ای داخل و خارج را بخوردند، اظهار کرد: اکنون که در آستانه انتخابات هستیم در رسانه‌ها مطرح می‌شود که در سفر رئیس جمهور به ژاپن احتمالاً گشایش‌هایی صورت می‌گیرد و آمریکا تحریم‌ها را برمی‌دارد، این مسئله در گذشته هم سابقه دارد و غربی‌ها با مطرح کردن اینگونه مسائل تنفس مصنوعی به اصلاح‌طلبان داده‌اند تا در قدرت باقی بمانند و چون با حضور آنان احساس خطر کمتری می‌کنند و ناکارآمدی آن‌ها را عامل رویگردانی مردم نسبت به نظام اسلامی می‌دانند.

متاسفانه برخی از نمایندگان به جای انجام وظایف، توجیه‌‌گر ضعف‌های دولت شده‌اند

حسینی افزود: این موارد را باید منصفانه و با صراحت با مردم که ولی نعمت و صاحبان اصلی انقلاب هستند در میان گذاشت، سپس به تبیین برنامه‌های نیرو‌های انقلاب به ویژه در حوزه بهبود وضع معیشتی مردم پرداخت و فضای پیش رو را به خوبی ترسیم کرد که تا حدودی معلوم باشد چه اقداماتی در مجلس یازدهم صورت خواهد گرفت، یکی از دلایلی که دولت ناکارآمد است عدم نظارت جدی بر عملکرد دولت است و متاسفانه جمعی از نمایندگان فعلی به جای انجام وظایف و سوگند نمایندگی، توجیه‌‌گر ضعف‌های دولت شده‌اند.

نمایندگان لیست امید دردشان، درد مردم نیست

عضو شورای مرکزی ائتلاف نیرو‌های انقلاب تصریح کرد: نمایندگانی که با لیست امید وارد خانه ملت شدند در واقع وکیل‌الدوله هستند، دردشان، درد مردم و صدای آن‌ها هم صدای آحاد جامعه نیست، بلکه به دنبال منافع حزبی و باندی هستند و متاسفانه برخی نمایندگان در این دوره به دنبال زدوبند و کار چاق کنی و دلالی بوده‌اند که پرونده‌هایی برای آن‌ها در قوه قضاییه تشکیل شده است و با پایان دوره نمایندگی باید روانه دادگاه و چه بسا زندان شوند و برای جامعه اسلامی زیبنده نیست که چنین افرادی نماینده مردم باشند.

استاد دانشگاه تهران عنوان کرد: با آگاهی و هوشیاری مردم و ایده‌ها و طرح‌هایی که بر مبنای مطالعات تهیه شده است نیرو‌های انقلاب می‌توانند شرایط کشور را تغییر دهند، همان طور که قوه قضاییه با آمدن آقای رئیسی دچار تغییر و تحول شد و امید را در دل مردم ایجاد کرد، حال اگر مردم به این نکات توجه کنند به این نتیجه می‌رسند که نیرو‌های انقلاب هم در مجلس می‌توانند منشأ آثار سازنده و مفید باشند و مشکلات کشور را حل کنند یا کاهش دهند!

سرلیستی قالیباف به طور جدی مطرح است

حسینی درمورد سرلیستی قالیباف و حضور موثرش در مجلس گفت: با توجه به تجربه آقای قالیباف در نیروی هوایی سپاه، نیروی انتظامی و شهرداری تهران که تهرانی‌ها حالا بهتر متوجه خدمات ایشان می‌شوند، او به عنوان یک نیروی مجرب و کارآمد می‌تواند در مجلس حضور موثر داشته باشد، البته تاکنون لیست شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب تهیه و سرلیستی ایشان هم نهایی نشده است، اما احتمال این موضوع به جد مطرح است.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها