أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۵۱۳۶
زمان انتشار: ۱۲:۵۴     ۰۷ دی ۱۳۹۸
پایان پروژه ققنوس؛
فرمانده انتظامی استان قم گفت: این گروه با مشی آشکار و پنهان خود مبنی بر براندازی جمهوری اسلامی ایران و دریافت بودجه به صورت مستقیم از گروه‌های اپوزیسیون خارج از کشور، عناد خود با مردم ایران را بیش از پیش نمایان و با طراحی پروژه "ققنوس" تحت حمایت مستقیم دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در تلاش برای ایجاد ناآرامی و اغتشاش در سراسر کشور بودند.
به گزارش پایگاه 598، سردار عبدالرضا آقاخانی با اعلام خبر انهدام دو شبکه تبلیغی وابسته به سلطنت‌طلبان در قم، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: با اقدامات اطلاعاتی پلیس امنیت عمومی استان قم، دو شبکه تبلیغی وابسته به سلطنت‌طلبان که به صورت گسترده نسبت به آموزش مقابله با نظام، هدایت تجمعات، آشوبها، دعوت به اعتصابات و نافرمانی مدنی فعالیت داشتند، شناسایی و متلاشی شدند.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: این گروه با مشی آشکار و پنهان خود مبنی بر براندازی جمهوری اسلامی ایران و دریافت بودجه به صورت مستقیم از گروه‌های اپوزیسیون خارج از کشور، عناد خود با مردم ایران را بیش از پیش نمایان و با طراحی پروژه "ققنوس" تحت حمایت مستقیم دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در تلاش برای ایجاد ناآرامی و اغتشاش در سراسر کشور بودند.

این مقام انتظامی، ساختار تشکیلاتی این گروه را شامل زیر مجموعه‌هایی از جمله گروه گزینش و عضویابی، معاون، هیئت مدیره و پنج زیر گروه فعال هر کدام با ۳۰ عضو بیان کرد و گفت: در این رابطه ۱۴ نفر از اعضای اصلی این گروه که به صورت مستقیم با سران سلطنت‌طلب در خارج از کشور در ارتباط بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: برخی اقدامات این گروه ایجاد ناآرامی در ایران از طریق اختلال در ناوگان حمل و نقل عمومی و باری، دامن زدن به اعتصابات کارگری و صنفی و نفوذ در جمعیت‌های صنفی و تغییر مسیر خواسته‌های اجتماعی مردم به سمت اقدامات امنیتی و سیاسی بوده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها