أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۶۵۲۲۹
زمان انتشار: ۱۱:۵۳     ۰۹ دی ۱۳۹۸
مرحله دوم یارانه معیشتی فردا ۱۰ دی ماه واریز می شود و آن دسته از افرادی که یارانه نقدی دریافت نمی کردند و مشمول یارانه حمایتی هم نشدند، از فردا می توانند با مراجعه به در سامانه hemayat.mcls.gov.ir ثبت نام کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، در راستای سیاست های حمایتی دولتی، فردا مرحله دوم یارانه معیشتی  پرداخت می شود.  فرایند ثبت نام آن دسته از افراد جامانده ای که یارانه نقدی دریافت می کردند اما یارانه معیشتی دریافت نکردند به زودی در سامانه hemayat.mcls.gov.ir آغاز می شود. همچنین افرادی که یارانه نقدی دریافت نمی کردند و در نتیجه سبدمعیشتی نیز به آنها تعلق نمی گرفت هم می‌توانند از 10 دی ماه درخواست خود را در سامانه hemayat.mcls.gov.ir ثبت کنند.

حسین میرزایی ،سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز گذشته اعلام کرد: براساس هماهنگی با سازمان برنامه و بودجه زمانی برای متقاضیانی که درخواستشان برای دریافت سبد حمایت معیشتی دولت تایید شده، اعلام می‌شود.

 وی  ادامه داد:پرداخت دور دوم سبد حمایت معیشتی دولت در زمان تعیین شده (10 دی ماه) به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.

* در صورت تأیید درخواست،یارانه معیشتی به صورت یکجا پرداخت می شود

میرزایی افزود: افرادی که در دور اول سبد حمایت معیشتی دولت را دریافت نکردند و درخواست خود را در سامانه hemayat.mcls.gov.ir ثبت کرده‌اند، چنانچه درخواست آنها تایید شده باشد یارانه معیشتی دو دوره به صورت یکجا و در زمان تعیین شده که اعلام می‌شود برای سرپرست خانوار واریز می‌شود.

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی گفت: حدود 666هزار نفر از افراد که یارانه نقدی دریافت نمی‌کردند و در نتیجه سبد معیشتی نیز به آنها تعلق نمی‌گرفت،‌ می‌توانند از 10 دی ماه درخواست خود را در سامانه hemayat.mcls.gov.ir ثبت کنند.

وی اضافه کرد: درخواست این افراد ظرف یک ماه بررسی می‌شود و نتایج اعلام می‌شود و چنانچه درخواست آنها تایید شود در لیست مشمولان قرار می‌گیرند. درخواست این افراد تنها برای دریافت سبد حمایت معیشتی است و هیچ ربطی به دریافت یارانه نقدی ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها