يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۵۴۲۴
زمان انتشار: ۰۸:۳۲     ۱۳ دی ۱۳۹۸
شخصیت‌ها و مسئولین مختلف کشور در پی شهادت سرلشکر حاج قاسم سلیمانی توسط نیروهای تروریستی ارتش جنایتکار آمریکا به این حمله تروریستی واکنش نشان دادند.
به گزارش پایگاه 598، در پی شهادت سرلشکر حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله نیروهای تروریستی ارتش جنایتکار آمریکا در بغداد، شخصیت‌ها و مسئولین مختلف کشور به این حمله تروریستی واکنش نشان دادند.

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه خود در توییتر خود نوشت: سپهبد شهید قاسم سلیمانی به جمع برادران شهیدش پیوست ولی انتقام سختی از آمریکا خواهیم گرفت.

حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهور نیز در کانال شخصی خود نوشت: «مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا».

«‏ترامپ  با قمار خود، آمریکا را وارد خطیرترین شرایط منطقه‌ای کرده‌است. ‏کسی که پا را از خطوط قرمز فراتر بگذارد باید آماده تحمل تبعاتش باشد.»

علی شکوری راد، دبیرکل حزب اتحاد ملّت نیز در صفحه خود در توییتر نوشت:

«انا لله و انا الیه راجعون.

به شهادت رساندن سردار سرافراز قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و ابو‌مهدی مهندس فرمانده حشدالشعبی عراق به دست نیروهای آمریکایی جنایت‌پیشه، اقدام هولناکی است که منطقه را در معرض تحولات غیرقابل پیش‌بینی قرار می‌دهد. این مصیبت را به عموم مسلمین تسلیت می‌گویم».


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها