يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۵۸۴۳
زمان انتشار: ۱۴:۰۴     ۱۸ دی ۱۳۹۸
فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: هواپیمای بوئینگ ٧٣٧ هواپیمایی اوکراین در یک محوطه باز و باغ که خالی از سکنه بوده سقوط کرده است.
به گزارش پایگاه 598، سردار محسن محسن خانچرلی روز چهارشنبه در محل حادثه سقوط هواپیمای بوئینگ ٧٣٧ هواپیمایی اوکراین به خبرنگار اعزامی ایرنا گفت: خوشبختانه این هواپیما در یک محوطه باز سقوط کرده که خالی از سکنه و تنها سه کانکس نگهبانی داشته که به جایی و فردی آسیب نرسیده است.

این مسئول اظهار داشت: همه اجسادی که متلاشی شده بودند جمع آوری و به پزشکی قانونی منتقل شد تا بررسی و با شناسایی خانواده ها در اختیار آنان قرار گیرد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران ادامه داد: پلیس آگاهی و تشخیص هویت در محل حادثه حاضر  هستند و همه مدارک هویتی مسافران و خدمه پرواز این هواپیما در احتیار پلیس آگاهی قرار گرفته تا پس از بررسی و شناسایی تحویل خانواده هایشان شود.

وی افزود: ساعت ۶.۲۰ دقیقه بامداد امروز چهارشنبه این سانحه به ما اعلام شد که ابتدا عنوان می شد شئی نورانی به زمین خورده که در بررسی ها مشخص شد هواپیمایی سقوط کرده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: اقدام های لازم را انجام دادیم و با همکاری نیروهای خدمات رسان در امنیت بالایی کار بررسی و جستجوی اجساد را شروع کردیم.

سردار خانچرلی تاکید کرد: تا لحظه ای که بقایای به جا مانده از این هواپیما و لاشه های آن منطقه در کنترل پلیس است و بعد از اینکه توسط مسئولان مربوطه پاکسازی شد محل عادی اعلام می شود.

شهرک لاله از توابع شهرستان شهریار متشکل از ۲ روستای محمود آباد و خلج آباد که این هواپیما به ضلع جنوبی روستای خلج آباد داخل بوستان لاله در انتهای خیابان ورزش برخورد کرده است.

صبح امروز یک فروند بوئینگ ٧٣٧ هواپیمایی اوکراین که ۱۷۰ مسافر و ۹ خدمه پروازی داشت و ۱۴۳ مسافر آن ایرانی بودند،  دقایقی پس از برخاستن از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) در اطراف روستای محمودآباد خلج از توابع شهرستان شهریار در جنوب غرب تهران سقوط کرد.

این هواپیما با ۱۶۷ مسافر و ۹ کرو پرواز عازم کی‌یف بود و نقص فنی علت وقوع آن بوده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها