أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۶۲۴۵
زمان انتشار: ۱۴:۱۴     ۲۸ دی ۱۳۹۸
سیستان و بلوچستان را دریابیم؛
روابط عمومی بانک ملت اعلام کرد: به منظور کمک به مردم مناطق سیل زده کشور؛ خیرین گرامی میتوانند مبالغ مورد نظر خود را به...
به گزارش پایگاه 598، براساس اعلام روابط عمومی بانک ملت، هموطنان می توانند کمک های نقدی خود برای سیل زدگان را علاوه بر پایگاه های سطح کشور به شماره حساب ۹۹۹۹۹ به نام هلال احمر نزد بانک ملت(قابل واریز در تمامی شعب) و همچنین شماره کارت ٦١٠٤٣٣٧٩٩٩٩٩٩٩٩٦ بانک ملت به نام جمعیت هلال احمر ایران واریز کنند.


اگرچه بارندگی در سیستان و بلوچستان به اتمام رسیده، اما سیلاب و آب‌گرفتگی خانه‌ها و زمین‌های کشاورزی را در محاصره قرار داده و به زیرساخت‌های شهری و روستایی خسارت زده است. در این میان نیروهای امدادی هم‌چنان در حال خدمات‌رسانی هستند. با توجه به مسدود بودن راه روستاها، کمک‌رسانی به سختی انجام می‌شود.

آمارها نشان می‌دهد که میزان بارش در 4 روز معادل بارش یک سال همان منطقه بوده است. هموطنان ساکن در 13 شهرستان ایرانشهر، چابهار، خاش، دلگان، زاهدان، سرباز، سراوان، سیب و سوارن، فنوج، کنارک، میرجاوه، نیکشهر و هیرمند دچار مشکلات ناشی از سیل هستند و نیازمند توجه فوری.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها