يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۶۴۸۰
زمان انتشار: ۱۶:۱۰     ۰۴ بهمن ۱۳۹۸
دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر گفت: شرور معروف جنوب استان سیستان و بلوچستان، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات ایرانشهر به هلاکت رسید.
به گزارش پایگاه 598، محسن گل محمدی درباره جزئیات خبر هلاکت شرور معروف جنوب شرق کشور  اظهار کرد: بامداد امروز و در عملیات سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات شهرستان ایرانشهر، به دنبال وصول گزارش سرقت مسلحانه مجدد توسط شرور مذکور و پس از رصد سریع اطلاعاتی انجام گرفته توسط وی، شرور معروف جنوب استان سیستان و بلوچستان که خود را به همراه اموال مسروقه در محاصره مامورین اداره اطلاعات شهرستان ایرانشهر می دید، به سمت مامورین تیراندازی کرد.
 
وی افزود: در نهایت، با رعایت قانون بکارگیری سلاح، این فرد به هلاکت رسید. این فرد شرور دارای سوابق متعدد کیفری از جمله چندین فقره قتل، آدم ربایی، چندین فقره سرقت مسلحانه ، حمله به خودروهای گشتی انتظامی شهرستان و شهادت مامورین انتظامی و زخمی کردن چندین نفر از پرسنل انتظامی، شرارت های متعدد و ایجاد ناامنی در شهرستان های دلگان، بزمان، فنوج، بمپور و ایرانشهر بود.

 دادستان ایرانشهر ضمن تقدیر و تشکر از زحمات سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات شهرستان ایرانشهر که خدمات ارزنده ای را تاکنون برای برقراری امنیت منطقه ارائه کرده اند، اعلام کرد: مبارزه جدی و قاطعانه با مخلان نظم و امنیت و اشرار در راستای تأمین احساس آرامش و آسایش شهروندان نجیب شهرستان همچنان ادامه خواهد داشت. 

گل محمدی خاطرنشان کرد: از شرور فوق چندین قبضه سلاح جنگی و مهمات مربوطه و چندین نارنجک جنگی نیز کشف و ضبط شد.
 
منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها