أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۶۷۶۲۷
زمان انتشار: ۱۲:۴۶     ۰۸ اسفند ۱۳۹۸
بانک‌پاسارگاد: خدمات بانکی را غیرحضوری دریافت کنیدبانک‌پاسارگاد از کلیه مشتریان خود دعوت می‌کند با بهره‌مندی از خدمات ارایه شده در سامانه‌های بانکداری‌الکترونیک، از تردد غیرضروری و مراجعه به شعبه‌های بانک خودداری کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط‌عمومی بانک‌ پاسارگاد، بانکداری‌الکترونیک، ابزاری است که با ارایه انواع خدمات بانکی می‌تواند مراجعه به شعبه‌های بانک را به حداقل رسانده و نقش مهمی در افزایش ایمنی و سلامت مشتریان ایفا کند.

بر اساس این خبر، به‌منظور جلوگیری از شیوع بیماری ناشی از ویروس کرونا، لزوم رعایت بهداشت و پرهیز از رفت و آمد غیرضروری، مشتریان بانک‌پاسارگاد می‌توانند با استفاده از سامانه بانکداری‌مجازی، سامانه همراه‌بانک ‌پاسارگاد، سامانه پرداخت‌همراه پاسارگاد، برنامه کیپاد و خدمات ارایه شده در سایت بانک، انواع خدمات بانکی مربوط به سپرده، کارت، تسهیلات، چک، خدمات ارزی و ... را دریافت کرده و به این ترتیب تا حدامکان از مراجعه به شعبه‌ها خودداری کنند.

مشتریان می‌توانند برای اطلاع از نحوه بهره‌مندی از سامانه‌های یادشده به سایت این بانک به نشانی https://www.bpi.ir مراجعه و یا با مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی به شماره 82890 تماس حاصل کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها