أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۸۸۳۱
زمان انتشار: ۰۹:۳۱     ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
مدیرکل بهزیستی استان قم گفت: مجاهدت‌های موثر کارشناسان، مددکاران و مربیان و مراقبین مراکز بهزیستی قم گفت: تا کنون هیچ مورد فوتی از طریق این ویروس در مراکز مشاهده نشده است.
به گزارش پایگاه 598، مهدی پهلوانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به اینکه استان قم در شناسایی بموقع افراد مشکوک به ویروس کرونا در سراسر کشور پیش قدم بود، اظهار کرد: به همین دلیل در انجام اقدامات پیشگیرانه نیز زودتر از سایر استان ها آغاز به کار کرد.
وی با تاکید براینکه با اقدام به موقع برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در قم از سوی اداره کل بهزیستی نیز برآورد اعتبارات  لازم صورت گرفت، بیان کرد: تهیه اقلام بهداشتی و اعلام به مرکز با کمک سازمان بهزیستی و دولت مبالغ موثری در این زمینه برای قم در نظر گرفته شد.
پهلوانی با بیان اینکه برای کمک به مراکز بازتوانی معتادان جهت تهیه اقلام بهداشتی و ضدعفونی سطوح و محیط به هر مرکز بیش از 50 میلیون ریال پرداخت شد، گفت: برای کمک به مراکزشبانه روزی توانبخشی که شامل سالمندان، معلولین و بیماران روانی مزمن که حدود یک هزار نفر هستند برای هر نفر بیش از 5 میلیون ریال بحساب مراکز واریز شد.
 وی با تاکید بر اینکه واریز مبلغ  5 میلیون ریال برای هر فرد غیر از ارائه  اقلام تهیه شده از طریق سازمان بهزیستی کشور و سازمان ملل و کمک‌های خیرین است، گفت: با توجه به اینکه معلولین ضایعه نخاعی در ردیف افراد پرخطر هستند به حساب هر معلول ضایعه نخاعی 2 میلیون و 500 هزار ریال جهت تهیه اقلام بهداشتی و خود مراقبتی واریز شد.
مدیرکل بهزیستی استان قم با اشاره به دیگر اقدامات این نهاد در ایام شیوع ویروس کرونا در قم گفت: توزیع اقلام بهداشتی شامل ژل، دستکش، ماسک، محلول های ضدعفونی و بروشورهای بهداشتی در این مدت از سوی تیم های اورژانس اجتماعی 123، مددکاران مرکز کودکان خیابانی و پرسنل مراکز کاهش آسیب بین کودکان کار و خیابانی، افراد بلامکان، متکدیان، معتادین پرخطر و... آغاز شد و بصورت مستمر ادامه دارد.
پهلوانی با اشاره به خدمات سامانه مشاوره تلفنی 1480 و آرامش بخشی به جامعه و همچنین خدمات موثر اورژانس اجتماعی افزود: مردم در این ایام با کارشناسان این مجموعه مشاوره دارند و با راهنمایی مشاوران به آرامش نسبی دست پیدا می کنند.
وی با تاکید بر مجاهدت‌های موثر کارشناسان، مددکاران و مربیان و مراقبین مراکز بهزیستی قم گفت: تا کنون هیچ مورد فوتی از طریق این ویروس در مراکز مشاهده نشده است و امیدواریم با رعایت الزامات بهداشتی توسط همه مردم قم بزودی شاهد ریشه کنی این ویروس باشیم.
مدیرکل بهزیستی استان قم در بخش پایانی سخنان خویش با اشاره به اینکه در این ایام نیاز به کمک خیرین به مراکز زیرپوشش بهزیستی بیش از گذشته است، خاطر نشان کرد: باتوجه به گستردگی حجم نیازهای مراکز زیرپوشش بهزیستی از خیرین در خواست داریم که ما را در این زمینه یاری کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها