يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۹۲۸۷
زمان انتشار: ۱۴:۵۸     ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا از ارسال پیامک وزات رفاه به سرپرستان خانوار برای دریافت وام یک میلیون تومانی خبر داد و گفت: سرپرستان خانوار تا یکشنبه هفته آینده فرصت دارند شماره ملی خود را به شماره ۶۳۶۹ ارسال کنند.
به گزارش پایگاه 598، حسین میزرایی سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا در گفت‌وگو با تسنیم اظهار کرد:  از ساعت 22 شب گذشته ( چهارشنبه 27 فروردین ماه ) وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، پیامکی را  با سرشماره v.refah به سرپرستان خانوار آغاز کرده است و این روند تا فردا( جمعه  31 فروردین ماه)  ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: پس از ارسال پیامک‌ها، سرپرستان خانوار تا روز یکشنبه 31 فروردین فرصت دارند نسبت به ارسال کدملی خود به شماره اعلام شده اقدام کنند ضمن اینکه زمان اشاره شده به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد. همچنین بر اساس اطلاعیه منتشر شده از سوی وزارت رفاه، به منظور حمایت از خانوار‌های ایرانی که تحت تاثیر تبعات اقتصادی شیوع بیماری کرونا قرار گرفته‌اند، تمام سرپرستان خانواری که یارانه نقدی ماهانه دریافت می‌کنند و علاقمند هستند از تسهیلات بانکی حمایتی کرونا برخوردار شوند، می‌توانند با در نظر گرفتن شرایط مندرج در این اطلاعیه، ضمن پذیرش محتویات آن، کد ملی سرپرست خانوار را حداکثر تا روز یکشنبه 99/1/31 از طریق تلفن همراهی که به نام سرپرست خانوار است به شماره 6369 پیامک کنند.

میرزایی گفت: خانوار‌های یارانه بگیر، برای استفاده از تسهیلات بانکی، تقاضای خود را صرفاً با پاسخ به پیامک‌هایی که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با سرشماره v.refah ارسال می‌کند ثبت کنند. همچنین تأکید می‌شود برای اعلام تقاضا، هیچگونه مراجعه به بانک‌ها و سازمان‌های دولتی نیاز نیست.

سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا ادامه داد: پس از اتمام ارسال پیامک‌‌ها از سوی وزارت ارتباطات و پاسخ آن از سوی سرپرستان‌ خانوار، لیست نهایی در اختیار سازمان هدفمندی قرار خواهد گرفت تا نسبت به پرداخت وام یک میلیون تومانی اقدام شود.

وی تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در روز 4 اردیبهشت وام یک میلیونی به حساب سرپرستان خانواری که یارانه نقدی دریافت می‌کنند، واریز خواهد شد.

میرزایی همچنین تأکید کرد:  سرپرستان خانواری که متقاضی وام یک میلیون تومانی هستند باید از طریق سیم کارتی که به نام سرپرست است اقدام به ارسال کد کلی به شماره 6369 کند و در غیر این صورت پیامک ارسال شده قابل قبول نیست و سرپرستان باید نسبت به خرید سیم کارت به نام خودشان اقدام کنند.

سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا در پایان گفت: طبق برنامه ریزی 25 میلیون سرپرست خانوار یارانه نقدی دریافت می‌کنند که 88 میلیون پیامک به این تعداد ارسال می‌شود یعنی به تعداد سیم‌کارت‌های سرپرستان‌ پیامک ارسال می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها