أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۹۴۱۵
زمان انتشار: ۱۴:۰۹     ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
سید عباس موسوی سخنگوی وزارت خارجه در تشریح علل سفر دکتر محمد جواد ظریف به سوریه گفت: لازم بود بعد از مدت ها که دیدار بین مقامات جمهوری اسلامی ایران و دولت سوریه و با توجه به شرایطی که در آن قرار داریم صورت بگیرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از انتخاب: سید عباس موسوی سخنگوی وزارت خارجه در تشریح علل سفر دکتر محمد جواد ظریف به سوریه گفت: لازم بود بعد از مدت ها که دیدار بین مقامات جمهوری اسلامی ایران و دولت سوریه و با توجه به شرایطی که در آن قرار داریم صورت بگیرد.

موسوی افزود: این سفر اخیرا برنامه ریزی شد و جناب آقای دکتر ظریف در آن جا راجع به تحولاتی که درون منطقه رخ داده و ضمن ٱن که روند آستانه همچنان به عنوان مهمترین روند سیاسی که ممکن است به شرایط بهتری نسبت به وضعیت فعلی که در آن قرار داریم بیانجامد همچنان در دستور کا کشورهای عضو قرار دارد از جمله جمهوری اسلامی ایران.

سخنگوی وزارت خارجه ادامه داد: بنا بود که نشست سران عضور روند آستانه در تهران باشد اما متاسفانه به دلیل وجود شرایط کرونایی این امر به تعویق افتاد و رایزنی های ما و هماهنگی های ما مختل شد و این سفر لازمی بود که در زمانی مناسب انجامشد و امیدوارم نتایجی خوبی هم داشته باشد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها