أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۹۷۳۲
زمان انتشار: ۱۵:۲۴     ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
یک عضو پارلمان انگلیس اعلام‌ کرده که هفته اول ماه رمضان را روزه خواهد گرفت تا درک بهتری از این ماه و روزه‌داری مسلمانان پیدا کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری ایسنا: یک عضو پارلمان انگلیس اعلام‌ کرده که هفته اول ماه رمضان را روزه خواهد گرفت تا درک بهتری از این ماه و روزه‌داری مسلمانان پیدا کند.

 پل بریستو، نماینده حزب محافظه کار پارلمان انگلیس در ویدئویی که در توییتر برای اعلام تصمیم خود به روزه‌داری منتشر کرد، گفت: رمضان زمانی برای تامل معنوی، ارتقاء خود و عبادت است.

وی افزود: تصمیم گرفته‌ام در نخستین هفته ماه رمضان من هم روزه بگیرم. من مسلمان نیستم اما حس می‌کنم مهم است که در این تجربه با حدود ۲۰ هزار مسلمان که در شهر من، پیتربورو زندگی می‌کنند، شریک شوم.

این نماینده پارلمان به روزنامه محلی پیتربورو گفت: مسلما مسلمانانی که روزه می‌گیرند از دین خود پیروی می‌کنند در کنار قوانین. با این حال آموزه‌های فداکاری، همدلی و مدیریت خود (که در این دین نهفته است) برای همه قابل دسترس است. بخشش به ایمان محدود نمی‌شود.

وی افزود، امیدوار است که درباره ایمان مسلمانان و همچنین درباره خودش بیشتر بیاموزد. او این روزه‌داری را محکی برای قدرت ذهنی خود دانست که با همدلی با دیگر انسان‌ها همراه است. وی ابراز امیدواری کرد که دیگران نیز به این اقدام روی آورند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها