أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۶۹۷۴۸
زمان انتشار: ۱۰:۵۳     ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
دیگو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین، از چیرو فرارا، هم تیمی سابقش در ناپولی، به دلیل فروش پیراهن به قیمت 55 هزار یورو برای کمک به مبارزه با کرونا در ناپل، تشکر کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین، فرارا و فابیو کاناوارو برای کمک به اهالی ناپولی در شرایط دشوار فعلی ایتالیا، خیریه ای راه اندازی کردند. یکی از ایده های این خیریه، فروش پیراهن تیم ملی آرژانتین متعلق به مارادونا بود که در نهایت به قیمت 55 هزار یورو فروخته شد.

مارادونا در صفحه اینستاگرامش در این مورد نوشت:" ما یک بازی دیگر را بردیم، برای ناپولی و برای ناپلی های عزیزمان.

شاید این مهمترین شمسابقه باشد و ما با هم در آن پیروز شدیم. مثل همیشه با هم متحد بودیم. از چیرو متشکرم زیرا بار دیگر به من اجازه دادی تا احساس اینکه عضوی از این مردم فوق العاده باشم را درک کنم.

تو به من اجازه دادی تا صدای فریاد 80 هزار نفر را در سن پائولو بشنوم زیرا ایده تو 80 هزار یورو جمع کرد؛ متشکرم به خاطر اینکه شماره 10 من هم در این کار نقش داشت. من همان خوشی و شور را احساس کردم. فراموش نشدنی. افتخار می کنم که در کمک به مردم مان در این لحظات بی سابقه نقش داشتم."


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها