يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۹۸۱۲
زمان انتشار: ۱۳:۴۵     ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
امیر حاتمی در جریان بازدید از بیمارستان شهید چمران وزارت دفاع گفت: ما باید آمادگی خود را در برابر تهدیدات نوظهور آینده همواره به روز کنیم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ حاتمی با حضور در بیمارستان چمران  در دیدار با کادر پزشکی، پرستاری و درمانی بیمارستان فوق تخصصی شهید چمران  با تجلیل از زحمات و تلاش های صادقانه کادر درمانی کشور بویژه پزشکان و پرستاران بیمارستان شهید چمران گفت: فرمایشات حکیمانه  مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در مورد کادر درمانی نشانگر اهمیت و جایگاه ویژه این شغل شریف و خطیر در جامعه اسلامی و توجه همه ارکان کشور به مسئولیت مهم این عزیزان است.

وزیر دفاع با قدردانی از کادر درمان و پزشکی کشور که بدون هیچ چشم داشتی، همانند رزمندگان دوران دفاع مقدس، شجاعانه وارد میدان مبارزه با ویروس کرونا شدند گفت: خداوند از نیت بندگان خود آگاه است و قطعاً اجر و ثواب فراوان این قشر خدمتگزار و زحمتکش نزد خداوند متعال مأجور خواهد ماند.

وزیر دفاع با تشریح مسئله سلامت به عنوان اولویت مهم زندگى جوامع گفت: هم سلامت، هم امنیت در شمار نعمت‌هاى بزرگى است که انسان تا از آن نعمت‌ها محروم نباشد، اهمیت و ارزش آن را متوجه نخواهدشد و مجموعه پزشکى و پرستارى و بقیه کادرهای درمانی، در واقع تأمین‏ کننده این نعمت بزرگ براى جامعه‏ اند و نقش پیش قراولان عرصه بهداشت و سلامت در این میان، نقش بسیار برجسته‏ اى است.

امیر سرتیپ حاتمی با تأکید بر توجه ویژه وزارت دفاع به مقوله بهداشت و درمان کارکنان و خانواده نیروهای مسلح افزود: با اهتمام دولت و مجلس شورای اسلامی و بیمه درمانی نیروهای مسلح اعتبار و بودجه  مناسبی به بیمارستان های نیروهای مساح اختصاص یافته است و امیدواریم بتوانیم بهترین و با کیفیت ترین ترین خدمات را در مرکز درمانی نیروهای مسلح و سایر مراکز طرف قرار داد در سطح کشور به کارکنان شاغل و بازنشسته نیروهای مسلح و مردم عزیزمان تقدیم کنیم.

امیر سرتیپ حاتمی با بیان اینکه مسئولین بهداشت و درمان وزارت دفاع و بیمارستان فوق تخصصی شهید چمران در شرایط تحریم عملکرد مطلوبی در تولید و تأمین تجهیزات بهداشتی و درمانی تحریمی داشتند افزود: این بیمارستان در موضوع مبارزه و درمان «کرونا» نیز عملکرد موثر و رضایت بخشی  از خود به نمایش گذاشت.

وزیر دفاع با بیان اینکه تمام تجربیات و دست آوردهای شناختی «کرونا» باید به خوبی ثبت و ضبط شود تصریح کرد: این ویروس دستاوردهای چند وجهی برای کشور داشت و تجربه ما را برای مواجه با تهدیدات نوین آینده به مراتب بالاتر برد.

امیر سرتیپ حاتمی با بیان اینکه ویروس کوید 19 تنها یک مسئله بهداشتی نیست افزود: این ویروس تمامی ابعاد زندگی از جمله فرهنگی، بهداشتی، امنیتی و بویژه اقتصادی را تحت تاثیر قرار داد و ما باید آمادگی خود را در برابر تهدیدات نوظهور آینده همواره به روز کنیم.

وزیر دفاع تصریح کرد: عملکرد و آثار ویروس کرونا می تواند کشورهای متخاصم را برای پیشبرد اهداف شوم بین المللی خود علیه ملت های دیگر تحریک کند و بنابراین ضرورت دارد بدنه کشور برای مواجهه با تهدیداتی از این جنس آمادگی و اراده ی خود تقویت کنند.

امیر سرتیپ حاتمی با بیان اینکه «کرونا» اراده  ملت و مسئولین را مورد آزمون قرار داد گفت: قطعاً کادر درمانی و پزشکی کشور به مانند سربازان وفادار در جنگ تحمیلی ، از گروه هایی بودند که بیش از دیگران از این آزمون سربلند بیرون آمدند و به افتخارات تمدنی و فرهنگی ما افزودند.

امیر سرتیپ حاتمی پس از نشست صمیمانه با کادر درمانی بیمارستان شهید چمران و استماع نظرات، پیشنهادات، دغدغه های آنان از  بخش هایی در بیمارستان  بازدید کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها