أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۹۸۹۲
زمان انتشار: ۱۵:۰۲     ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
شرکت هپکو پس از ماهها تعطیلی با همت کارگران و متخصصان شروع به کار کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از سایت جماران، شرکت هپکو با همت کارگران و متخصصانش و همچنین سفارش تولید از چند شرکت داخلی ، بالاخره بعد از ماه‌ها تعطیلی، قفل تولیدش باز شد.

همچنین به گزارش خبرگزاری‌ها، رئیس‌قوه قضائیه در نشستی با برخی فعالان تولید و نمایندگان کارگران تاکید کرد: مسئله معیشت و حقوق کارگران باید بسیار محترم شمرده شود و سازمان بازرسی کل کشور ماموریت دارد نهایتاً ظرف ۱۰ روز با همفکری کارگران و شورایعالی کار گزارش جامعی از نظام مسائل و مشکلات حوزه کارگری و مسائل مطرح شده از سوی نمایندگان کارگران تهیه کند تا برای حل آنها چاره‌اندیشی شود.

حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی با تعیین وقت برای رسیدگی فوری به مسائل و مشکلات دو تن از تولیدکنندگان، افزود: مشکلات کارخانه هپکو نیز روز پنجشنبه همین هفته (امروز) با حضور نمایندگان کارگری، استاندار استان مرکزی و مسئولان مربوطه در وزارت صمت، در دفتر رئیس‌قوه قضائیه بررسی می‌شود.

 در همین حال به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا صالح رئیس‌سازمان خصوصی‌سازی در پاسخ به این سؤال که با وجود خروج آقای روغنی از هپکو سرنوشت این کارخانه به کجا ختم خواهد شد، گفت: با وزارت صنعت، معدن و تجارت رایزنی کرده‌ایم تا مدیریت این شرکت را به این وزارتخانه منتقل و تیم‌های مدیریتی این وزارتخانه، تصمیم گیری نهایی را انجام دهند و اکنون منتظر دریافت برنامه‌های ایدرو و ایمیدرو هستیم.

 
استاندار مرکزی هم روز سه شنبه اظهارداشت: واگذاری واحد تولیدی هپکو اراک به سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع غذایی کشور (ایمیدرو) قطعی است و این مهم ظرف چند هفته آینده عملیاتی می‌شود.

به گزارش برنا ، سید علی آقازاده در نشستی با نمایندگان جامعه کارگری واحدهای تولید استان مرکزی افزود: این واگذاری  در نشست ویژه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور با حضور معاون اول رئیس‌جمهوری در آذرماه پارسال مصوب شد اما اجرای آن درگیر دست‌های نامرئی رده‌های پایین مدیریتی نهادهای ملی بود که با پیگیری مجموعه مدیریت استان مشکلات حل شده و هپکو اراک تا چند هفته دیگر به ایمیدرو واگذار می‌شود.

وی ادامه داد: واگذاری هپکو اراک از بخش خصوصی به سازمان خصوصی‌سازی و پرداخت ۴۰۰ میلیارد ریال از منابع دولتی به این واحد تولیدی از دیگر مصوبات نشست اقتصاد مقاومتی بود که اکنون عملیاتی شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها