أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۱۳۲۴
زمان انتشار: ۱۲:۵۸     ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت:۲۰ شهرستان از ۲۸ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز انتشار کرونا قرار دارند.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، محمد علوی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در یک گفت‌وگوی تلویزیونی اظهار کرد:۲۰ شهرستان از ۲۸ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز انتشار کرونا قرار دارند.
وی با بیان اینکه موارد ابتلا به کرونا در خوزستان فراوان و بیش از انتظار است گفت:از اوایل اردیبهشت ماه با کاهش محدودیتها روند ابتلا به این بیماری در خوزستان صعودی شده است.

علوی تاکید کرد: تجمعات مردم قبل از عید فطر و حضور در بازار از دلایل افزایش آمار ابتلا به کرونا بوده، هر چند موارد بیماریابی نیز در استان افزایش یافته است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: استاندار خوزستان بارها اعلام کردند اگر شرایط بدتر شود دوباره محدودیتها را اعمال خواهیم کرد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها