يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۱۳۹۴
زمان انتشار: ۰۸:۵۰     ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
وزیر خارجه کشورمان تاکید کرد: تکنیک زانو روی گردن چیز تازه‌ای نیست؛ همان فرقه‌ای که اذعان دارند دروغ عادت آنهاست، این تکنیک را علیه بیش از هشتاد میلیون ایرانی به کار گرفته‌اند.
به گزارش پایگاه 598، محمد جواد ظریف وزیر خارجه کشورمان طی مطلبی در فضای مجازی، تاکید کرد: تکنیک "زانو روی گردن" چیز تازه‌ای نیست؛ همان فرقه‌ای که اذعان دارند دروغ، فریب و دزدیدن عادت آنهاست، طی دو سال گذشته، این تکنیک را علیه بیش از هشتاد میلیون ایرانی به کار گرفته‌اند و آن را "فشار حداکثری" می‌نامند.

وی افزود: این تکنیک ما را به زانو در نیاورده است و آمریکایی‌های آفریقایی‌تبار را نیز شکست نخواهد داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها