أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۱۶۵۲
زمان انتشار: ۱۱:۳۳     ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
اکنون آقای ظریف باید به افکار عمومی توضیح دهد دیدار وی با مقامات و چهره‌های امریکایی و اسرائیلی علیرغم فرمایشات مقام معظم رهبری و منع هرنوع مذاکره با آمریکا با چه منظوری و به دستور چه کسی صورت گرفته است؟!
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598-حمید رسایی؛ ظریف در سفر اخیر خود به قطر که با بهانه سخنرانی در اجلاس دوحه صورت گرفت، با برخی مقامات و چهره‌های امریکایی و اسرائیلی دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار که بین ظریف و «بیل ریچارسون»، وزیر اسبق انرژی امریکا و «مایکل برگمن» ( معروف به مایکی) تبعه اسرائیلی در یکی از هتل های دوحه صورت گرفت.


افراد حاضر در تصویر، بیل ریچاردسون (فرد وسط) رئیس یک موسسه پوششی سازمان سیا با عنوان  «مرکز مشارکت جهانی ریچاردسون» است. ریچاردسون در جریان پیروزی اوباما برای تصدی وزارت تجارت معرفی شد ولی پرونده فساد مالی وی در ایالت نیومکزیو مانع تحقق این امر شد.

نفر دوم، مایکل برگمن (فرد سمت چپ) معاون مرکز ریچاردسون است. وی علاوه بر خدمت نظامی در گروه نیروهای ویژه ارتش اسرائیل در دانشگاه جرج تاون  وظیفه تدریس و آموزش دیپلمات های امریکایی را برعهده دارد.

برگمن متخصص دیپلماسی به اصطلاح محرمانه است و وظیفه آزادی اتباع مهم امریکایی (جاسوس) در سایر نقاط جهان را برعهده دارد که از جمله این اقدامات می‌توان به مذاکره مخفیانه با کره شمالی و آزادی چند جاسوس امریکایی توسط وی اشاره کرد. برگمن در حال حاضر پس از کره شمالی، مسئولیت مذاکره و رهایی مهره‌های مهم و جاسوسان امریکا در خاورمیانه را برعهده دارد.

یادآور می‌شود در اجلاس دوحه یک هیأت بزرگ امریکایی شامل ایوانکا ترامپ دختر و مشاور ارشد دونالد ترامپ، منوچین وزیر خزانه داری، جفری فلتمن دیپلمات حرفه‌ای و باسابقه در امور خلع سلاح و تروریسم و معاون سابق دبیرکل سازمان ملل، سناتور لیندسی گراهام و تعداد دیگری از چهره‌های سیا همزمان با حضور ظریف و تیم همراه در این اجلاس شرکت کردند.

اکنون آقای ظریف باید به افکار عمومی توضیح دهد دیدار وی با مقامات و چهره‌های امریکایی و اسرائیلی علیرغم فرمایشات مقام معظم رهبری و منع هرنوع مذاکره با آمریکا با چه منظوری و به دستور چه کسی صورت گرفته است؟!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۳
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها