يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۱۹۹۲
زمان انتشار: ۲۰:۰۳     ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
رئیس پلیس بین الملل ناجا از دستگیری و استرداد یک کلاهبردار میلیاردی به کشور که در یکی از کشورهای منطقه به سر می‌برد خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، سردار هادی شیرزاد در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مقامات قضائی مبنی بر اینکه فردی به اتهام کلاهبرداری هم اکنون در خارج از کشور اقامت دارد، پلیس بین الملل ناجا ضمن هماهنگی‌های لازم با مراجع مربوطه داخلی و خارجی، فرد کلاهبردار را به کشور بازگرداند.


وی ادامه داد: این متهم با فریب هموطنان به بهانه خرید مسکن در یکی از کشورهای منطقه و به منظور اخذ اقامت، از آنها مبالغ هنگفتی دریافت و اقدام به کلاهبرداری می کرد. تاکنون ۱۲ نفر از این فرد شکایت کرده اند و مبلغ کلاهبرداری ازسوی شاکیان تا امروز ۳۷ میلیارد تومان اعلام شده است.

رئیس پلیس بین الملل ناجا عنوان کرد: در حال حاضر این فرد دستگیر و به کشور بازگردانده شده و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضائی است.

سردار شیرزاد تاکید کرد: افرادی که به این نحو از آنها کلاهبرداری شده، می توانند برای پیگیری شکایت خود به دادسرای ویژه جرایم اقتصادی مراجعه کنند.

ایسنا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها