أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۲۱۲۴
زمان انتشار: ۰۶:۳۷     ۲۹ خرداد ۱۳۹۹
ارمنستان ضمن اعلام بازگشت شرایط عادی به مرز‌های جنوبی خود با ایران، تاکید کرد هنگام حمل و نقل انواع کالا بین ارمنستان و ایران، دیگر نیازی به بارگیری کالا در ایست بازرسی‌های دو کشور نیست.
به گزارش پایگاه 598، دولت ارمنستان روز چهارشنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که ایستگاه گمرک «مگری» در جنوب این کشور و در مرز با ایران، برای ارسال انواع محموله به این کشور به حالت عادی بازگشته است.


به گفته یک نهاد دولتی این کشور، هنگام حمل و نقل انواع کالا بین ارمنستان و ایران، دیگر نیازی به بارگیری کالا در ایست بازرسی‌های دو کشور نیست. ارمنستان پیش‌تر به دلیل شیوع ویروس کرونا شرایط اضطراری را در مرز‌ها و گمرک خود اعلام کرده بود.

ارمنستان همچنین اعلام کرد پلیس ملزم به هماهنگی و کنترل تردد وسایل نقلیه باری ایران در خاک ارمنستان نیست. پیش از این، پلیس راهنمایی و رانندگی ارمنستان کلیه کامیون‌هایی که کالا از ایران حمل می‌کردند را تا مقصدشان در ارمنستان همراهی می‌کرد.

باشگاه خبرنگاران

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها