أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۲۸۸۱
زمان انتشار: ۰۹:۱۸     ۱۵ تير ۱۳۹۹
خبر خوش فرماندار ملارد به مردم:
سجاد برنجی فرماندار ملارد از تخصیص ۱۵ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان این شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، سجاد برنجی فرماندار ملارد از واریز ۱۵ میلیارد تومان از محل منابع صندوق توسعه ملی برای تکمیل بیمارستان شهرستان ملارد به حساب شرکت مادر تخصصی توسعه و تجهیز مراکز بهداشتی درمانی پزشکی  خبر داد.

وی  ادامه داد: علاوه بر مبلغ  واریز شده به زودی ۶۸ میلیارد ریال وجوه نقد و ۳۰ میلیارد ریال اوراق از محل بودجه سنواتی نیز به این پروژه اختصاص می یابد.

برنجی افزود: همچنین ۹۰ میلیارد ریال نیز از محل یک درصد مالیات بر ارزش افزوده برای تکمیل این بیمارستان در نظر گرفته شده است.

فرماندار ملارد در پایان خاطر نشان کرد : دکتر  محسنی بندپی استاندار  محترم تهران به صورت ویژه پیگیر مراحل تخصیص مالی و پیشرفت عمرانی پروژه هستند  و به صورت هفتگی گزارش ها را اخذ و پیگیری های لازم را از سوی مسئولان ملی  ذی ربط دنبال می کند و انتظار میرود با توجه به  منابع تخصیص یافته مجموعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و پیمانکار مربوطه به فعالیت عمرانی این پروژه شتاب بیشتری بدهند تا سریعتر این مطالبه جدی مردم شریف شهرستان ملارد محقق شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها