يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۲۹۸۷
زمان انتشار: ۱۴:۴۳     ۱۶ تير ۱۳۹۹
فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از کشف ۲۲ کیلو تریاک و دستگیری یک سوداگر با همکاری مشترک پلیس فرودگاه مشهد و شیراز خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایلنا: فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از کشف ۲۲ کیلو تریاک و دستگیری یک سوداگر با همکاری مشترک پلیس فرودگاه مشهد و شیراز خبر داد.

سردار "حسن مهری" با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس فرودگاه مشهد در ادامه روند شناسایی و دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر، با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق به شناسایی فردی سابقه دار شدند که قصد توزیع مواد مخدر در شهر شیراز را داشت.

وی افزود: برابر اطلاعات به دست آمده توسط پلیس فرودگاه مشهد و هماهنگی با پلیس فرودگاه شیراز برای انجام عملیات مشترک، اکیپی از ماموران مجرب و زبده پلیس فرودگاه پس از اخذ مجوز قضائی به مخفیگاه متهم اعزام شدند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی، فرد مورد نظر دستگیر و در بازجویی مشخص شد متهم صاحب یک دستگاه خودروی سواری است که برای عدم حساسیت دیگران و امنیت بیشتر در پارکینگ عمومی در شیراز آن را پارک کرده است.

سردار مهری تصریح کرد: پس از مشخص شدن پارکینگ عمومی و شناسایی خودرو، طی بازرسی دقیق از آن ۲۲ کیلوگرم تریاک که به صورت بسیار پیچیده در بدنه خودرو جاسازی شده بود، کشف شد.

فرمانده پلیس فرودگاه های کشور خاطرنشان کرد: برای متهم دستگیر شده پرونده قضائی تشکیل و همراه مواد مخدر مکشوفه تحویل مرجع قضائی شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار مهری در خاتمه با قدردانی از همگرایی خوب بین پلیس فرودگاه های کشور در مقابله با ناهنجاری ها گفت: افراد فرصت طلب و قانون شکنان بدانند با هوشیاری، دقت نظر و برخورد قاطعانه پلیس فرودگاه های کشور هیچ فرد خلافکاری فرصت انجام اعمال تبهکارانه در فرودگاه های کشور را نخواهد داشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها