أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۷۳۳۰۸
زمان انتشار: ۱۲:۲۷     ۲۳ تير ۱۳۹۹
شرکت چینی «CanSino Biologics» مشغول مذاکره با روسیه، برزیل، شیلی و عربستان سعودی است تا سومین مرحله از آزمایش واکسن کووید۱۹ خود را در این کشورها آغاز کند.
به گزارش پایگاه 598، فارس به نقل از سی‌ جی تی ان،  شرکت چینی «CanSino Biologics» مشغول مذاکره با روسیه، برزیل، شیلی و عربستان سعودی است تا سومین مرحله از آزمایش واکسن کووید۱۹ خود را در این کشورها آغاز کند.

کیو دونگ سو، مدیر اجرایی و بنیانگذار CanSino، در یک کنفرانس توسعه داروهای ضد ویروس در سوژو گفت: «ما با روسیه ، برزیل ، شیلی و عربستان سعودی در حال مذاکره هستیم تا فاز سوم آزمایش واکسن ضد کرونا را پیش ببریم.

این واکسن «Ad۵-nCoV» نام دارد و در تاریخ ۱۷ مارس سال جاری برای انجام فاز اولیه آزمایش‌های بالینی انسانی در چین به تأیید رسید.

این واکسن به سرپرستی چن وی، استاد زیست شناسی و عضو آکادمی مهندسی چین توسعه یافته و در عین اینکه در ماه مارس به مرحله آزمایشات انسانی رسید، اما از نظر پیشرفت نسبت به دیگر واکسن‌های ضد کرونا عقب مانده است.

مدیر اجرایی شرکت «کن سینو بیولوژیکز» در پایان گفت: فاز سوم آزمایشات انسانی این واکسن به زودی و با حضور ۴۰ هزار داوطلب آغاز می‌شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها