أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۳۹۹۶
زمان انتشار: ۱۳:۰۰     ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
پژمانفر در تذکر شفاهی:
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با استناد به آیین نامه داخلی مجلس خواستار ارائه گزارش از سوی رئیس جمهور و وزرا در صحن علنی شد.
به گزارش پایگاه 598، نصرالله پژمانفر در نشست علنی امروز (چهارشنبه اول مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با استناد به مواد 235 ، 236 و 237 آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: براساس این مواد رئیس جمهور و وزرا در مردادماه هر سال باید گزارشی از روند کار خود به صحن علنی مجلس ارائه کنند. هیات دولت باید گزارش دهند که چرا وضعیت کشور اینچنین شد.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولتی ها گزارش دهند که چرا شرایط کشور با نابسامانی، افزایش قیمت، کوچک شدن سفره مردم، بی احترامی به پاسپورت ایرانی، تحقیر ملت ایران در حوزه بین الملل و ناامنی داخلی و اطراف کشور مواجه است.

وی عنوان کرد: باید مکاتبه و پیگیری شود تا دولتمردان برای ارائه گزارش عملکرد خود در مجلس هر چه سریعتر اقدام کنند و درخصوص نابسامانی اقتصادی، نگرانی اجتماعی و وضعیت معیشت مردم پاسخگو باشند.

این نماینده مجلس اعتقاد دارد دولت دوازدهم بیشترین تخلف و فرار از قوانین را دارد، از سوی دیگر باید حرمت امامزاده را متولی داشته باشد و هیات رئیسه طبق آیین نامه داخلی، دولتی را به صحن فرا بخواند و با برخورد، قاطعیت و صلابت جلوی تخلفات دولت را بگیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها