أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۷۴۸۶۱
زمان انتشار: ۱۰:۵۲     ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
عضو کمیسیون بهداشت در گفتگو با خبر۲۴؛
دولت سعی کند با عنایت به توصیه رهبر معظم انقلاب، فرصت را غنیمت شمرده و تا لحظه آخر به مردم خدمت کند و حداقل در این سال آخری کارنامه قابل دفاعی از خود ارائه دهد.
به گزارش پایگاه 598، غلامحسین رضوانی نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبر24 با اشاره به کوتاهی ها و بی توجهی های دولت در حوزه مسکن، گفت: جناب رئیس جمهور اعتراف کردند که در 7 سال گذشته توجه و اهتمام لازم به امر مسکن نشده است که البته باید گفت نه تنها توجه نشده بلکه هیچگونه اهتمامی به این مسئله از سوی دولت آقای روحانی شاهد نبودیم.

وی با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی که متولی امر مسکن است کارنامه قابل قبولی در 7 سال گذشته نداشته است، ادامه داد: عباس آخوندی وزیر سابق راه افتخار می کرد که در این راه هیچ قدمی برنداشته و بر نخواهد داشت.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به اینکه اخیرا بحث اختصاص تسهیلات ودیعه مسکن برای مستأجران لحاظ شده است، اظهارداشت: با توجه به افزایش چندین برابری قیمت مسکن و اجاره خانه در این دولت، این مقدار وام برای مستاجران کافی نیست اما حال که توجهی هرچند اندک شده، بهتر است تمهیداتی اندیشیده شود تا این اختصاص این وام به مرحله اجرایی در آمده و مردم بیشتر از این سرگردان نشوند.

رضوانی درخصوص اجرایی شدن طرح مالیات بر خانه های خالی و ضمانت اجرایی آن به خبر24 گفت: برخی نگرانند عده ای متخلف با تخطی از قانون و ترفندهایی این طرح را دور بزنند اما این نگرانی نباید باعث شدن روند اجرایی مختل شده و قانون معطل بماند چراکه همه مالکان متخلف نیستند و شاید عده محدودی از قانون تمکین نکنند.

وی یادآورشد: الیته اگردر قانون مالیات بر خانه های خالی تهمیدات لازم برای حسن اجرا و پیشگیری از تخطی ها لحاظ گردد قطعا شاهد اجرای درست و اثربخش آن و ساماندهی نسبی در بازار مسکن و اجاره خواهیم بود و امیدواریم این اتفاق به خوبی رقم بخورد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم اجرای نظارت های هوشمند و مستمر مجلس بر تصویب لوایح و اجرایی شدن قوانین مصوب، تصریح کرد: بهرحال ممکن است در راستای تصویب و اجرای برخی مباحث، موضع گیری هایی باشد اما مجلس نمی تواند به بهانه اینکه عده ای در مقابل مصوبات مقاومت می کنند، به دنبال امز ذاتی و وظایف قانونی خود نباشد.

رضوانی در پایان با ضروری برشمردن اجرای دقیق ابعاد نظارت بر قانون از سوی نمایندگان مجلس، گفت: باید با نظارت های مؤثر، مفید و دقیق به دنبال آن باشیم که قانونی که تصویب می شود به خوبی به مرحله اجرا برسد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها